Hello To Myself <body><script type="text/javascript"> function setAttributeOnload(object, attribute, val) { if(window.addEventListener) { window.addEventListener('load', function(){ object[attribute] = val; }, false); } else { window.attachEvent('onload', function(){ object[attribute] = val; }); } } </script> <div id="navbar-iframe-container"></div> <script type="text/javascript" src="https://apis.google.com/js/platform.js"></script> <script type="text/javascript"> gapi.load("gapi.iframes:gapi.iframes.style.bubble", function() { if (gapi.iframes && gapi.iframes.getContext) { gapi.iframes.getContext().openChild({ url: 'https://www.blogger.com/navbar.g?targetBlogID\x3d723431457610902406\x26blogName\x3dstories+of+me+:)\x26publishMode\x3dPUBLISH_MODE_BLOGSPOT\x26navbarType\x3dBLUE\x26layoutType\x3dCLASSIC\x26searchRoot\x3dhttps://budaktetchikmerepek.blogspot.com/search\x26blogLocale\x3den_GB\x26v\x3d2\x26homepageUrl\x3dhttp://budaktetchikmerepek.blogspot.com/\x26vt\x3d-2837632734467776368', where: document.getElementById("navbar-iframe-container"), id: "navbar-iframe" }); } }); </script>
Diary

About

Follow
The Store JDOJ !
Tuesday 4 June 2013 | 11:13 pm | 0 speak(s)

Assalamualaikum. :)

Nampak tak entry tuu? Kemain siap nama jalan pun aku bagitahu tau. Aku start kerja 8.6.2013 sehingga 30.6.2013. Tak sampai sebulan pun. Tolak cuti semua dalam 21 hari jea aku kerja. Aku kerja sebagai promoter jea kat The Store tuu. First time kerja perghhh kaki kemain sakitnyee. Tapi bila dah lama dah biasa laa juga. Cuma kaki ni sampai bengkak laa weh. Haha. Banyak juga dugaan bila kerja kat situ. Ada masalah sikit. Even aku tak kenal orang dekat situ orang dah judge aku. Macam macam pandangan aku terima. Pada "kau" terima kasih sebab burukkan aku. Padahal aku tak pernah sentuh "kau". Maybe "kau" jeles. Hehe. But ada juga yang best kat situ. Ada yang peramah kemain. Ada yang suka senyum senyum. Ada yang boleh buat sembang sembang. Kira ada laa yang okay. But aku rapat dengan seorang promoter idexer ni. Nama dia Nurul Syazwani bt Baharom. Tapi orang dekat sana semua panggil dia Comel. Sebab dia pun macam Teddy Bear. Hehe. Aku rapat dengan dia. Dia baik, suka buat aku happy laa. Hehe. Lagi satu Kak pie. Dia dah macam ibu ibu kepada kiteorang. Always bagi nasihat. Aku kawan juga dengan Mai, Cik Anim, Ira and Ema. nak last last kerja tuu baru laa start tegur ramai orang kat situ. Huhu. Sedih juga bila nak berhenti tuu. Sebab sedih nak tinggalkan kawan yang awesome like Comel. Tapi kerja kat sana banyak mengajar aku erti kesabaran untuk hadapi masalah yang datang. :)





Hello Everyone !


Hello to you my readers.
Will you comfort yourself in my site?
Please respect mine and I will respect yours.
Happy reading ^^,