Hello To Myself <body><script type="text/javascript"> function setAttributeOnload(object, attribute, val) { if(window.addEventListener) { window.addEventListener('load', function(){ object[attribute] = val; }, false); } else { window.attachEvent('onload', function(){ object[attribute] = val; }); } } </script> <div id="navbar-iframe-container"></div> <script type="text/javascript" src="https://apis.google.com/js/platform.js"></script> <script type="text/javascript"> gapi.load("gapi.iframes:gapi.iframes.style.bubble", function() { if (gapi.iframes && gapi.iframes.getContext) { gapi.iframes.getContext().openChild({ url: 'https://draft.blogger.com/navbar.g?targetBlogID\x3d723431457610902406\x26blogName\x3dstories+of+me+:)\x26publishMode\x3dPUBLISH_MODE_BLOGSPOT\x26navbarType\x3dBLUE\x26layoutType\x3dCLASSIC\x26searchRoot\x3dhttps://budaktetchikmerepek.blogspot.com/search\x26blogLocale\x3den_GB\x26v\x3d2\x26homepageUrl\x3dhttp://budaktetchikmerepek.blogspot.com/\x26vt\x3d-2837632734467776368', where: document.getElementById("navbar-iframe-container"), id: "navbar-iframe" }); } }); </script>
Diary

About

Follow
1 minggu di KL !
Monday 6 May 2013 | 1:39 pm | 0 speak(s)

26 April 2013

Aku pergi KL alone okay alone. Ni first  time. Tak pernah pernah aku pergi mana mana alone. KL pulak tuu. Aku naik train. Pergi KL sebab nak pergi rumah kakak aku. Atas paksaan dia juga. Aku tak plan apa apa pun. Bila dah naik train aku call kakak aku. Aku siap pesan "Kak mesti ada kat sana sebelum aku sampai okay?" Dia pun jawab okay. So, sampai sampai jea KL SENTRAL kakak and abang ipar aku dah tunggu. Lega den. Haha. Niat aku nak kerja kat KL tapi parents aku tak bagi. So, saje je laa jenjalan.

27 April 2013

Aku pergi Pantai Saujana, Port Dickson bersama abang ipar, kakak aku, abang azmi, angah, abang idan and abang epul. Siap ada BBQ lagi tau. Macam macam makanan yang dibawaknya. Sampai PD dalam pukul 11 pagi. Sementara nak tunggu diorang hidupkan bara aku and kakak aku pergi mandi dulu tapi air surut gila. sampai tengah pun still aku boleh lagi. Lepas uhh naik balik. Then, bara dah siap kiteorang BBQ lahh. Lepas siap semua, makan laa apa lagi. Dah lapar masa tuu. Btw satay pun ada tau. Haha. Then, ada yang tidur dulu. Disebabkan air yang surut. Tapi aku ni bosan. So, kakak aku dengan aku mandi dulu. Then, abang ipar aku follow. Then, angah and abang epul ikut. Angah memang suka cari pasal kat aku. Dia selam nya aku. Lepas uhh tarik aku ketengah sampai kaki aku tak boleh nak cecah. Sampai laa pukul 4 petang baru aku naik and bersiap siap untuk balik KL. Okay, aku kena sunburn yang teruk. Kulit aku mengelupas. Agak teruk juga laa. :(

28 April 2013

Pagi pagi aku duduk rumah jea. Petang tuu kakak aku bawak pergi putrajaya. Katanya ada ikan banyak tapi  masa aku, abang ipar aku, eyqa and aku pergi tak ada satu ikan pun. Tapi anak ikan yang kecik kecik tu ade laa. Beria jea bawak roti. Hahaha. Lepas tuu pergi Aeon sebab eyqa nak cari kerja. Teman jea laa dia cari kerja. Dia dapat kerja jadi cashier kat Aeon tuu. Eyqa start kerja hari selasa.

29 April 2013

Semua kerja. Aku just duduk rumah dengan eyqa. Layan tv. So bosan. Dalam pukul 2 petang kakak aku datang ambik aku and eyqa pergi sekolah dia. So, pergi sekolah kakak aku tuu aku rasa kekok sikit. Yela, aku tak kenal siapa siapa pun. Btw, aku tetibe rindu sangat zaman sekolah. Zaman sekolah lah yang awesome !!! Malam tuu, aku, eyqa, kakak, abang ipar pergi giant sebab nak beli barang. SO, lepas beli barang eyqa sempat minta kerja. So, dia dah dapat kerja kat kedai butik peace. So, dia kerja situ lah.

30 April 2013

Aku duduk sorang sorang dekat rumah sebab semua kerja. Yeah semua kerja. Agak boring tapi aku layan jea laa tv tuu. 

1 April 2013

Semua cuti masa ni kan? Yela, sebab hari pekerja. So, tempat kerja abang ipar aku ada buat hari keluarga. So, kiteorg follow laa. Buat dekat Sungai Kemensah. Tapi aku tak mandi pun. Sebab tak selesa. Ramai juga laa yang pergi. Aku tak kenal pun diorang. Macam macam makanan ade. Siap buat BBQ lagi okay. Banyak pulak tuu. Best juga laa. Semuanya sporting. 

2 April 2013

Macam biasa semua kerja aku pun duduk laa rumah sorang sorang. 

3 April 2013

Macam biasa juga laa. Tapi rasa excited sikitlah sebab nak ambik tiket untuk balik rumah, Ipoh ! Wehuuuu. Malam tuu aku pergi ambik tiket. So, aku naik bas lah. tiket pukul 1.30 petang 4 April 2013. 

4 April 2013

Packing barang sebab nak balik. Masa ni dah tak sabar sabar dah. Pagi tuu breakfast. Yeahhh. Lepas tuu layan tv dulu. Then siap siap untuk balik. Naik bus plusliner. Sampai kat terminal Amanjaya dalam pukul 5. Abah and mak yang jemput. Yahooo. Akhirnya sampai rumah. Rindu okay mak aku. :D

Ni laa yang aku buat selama seminggu di KL ! :)



Hello Everyone !


Hello to you my readers.
Will you comfort yourself in my site?
Please respect mine and I will respect yours.
Happy reading ^^,