Hello To Myself <body><script type="text/javascript"> function setAttributeOnload(object, attribute, val) { if(window.addEventListener) { window.addEventListener('load', function(){ object[attribute] = val; }, false); } else { window.attachEvent('onload', function(){ object[attribute] = val; }); } } </script> <div id="navbar-iframe-container"></div> <script type="text/javascript" src="https://apis.google.com/js/platform.js"></script> <script type="text/javascript"> gapi.load("gapi.iframes:gapi.iframes.style.bubble", function() { if (gapi.iframes && gapi.iframes.getContext) { gapi.iframes.getContext().openChild({ url: 'https://www.blogger.com/navbar.g?targetBlogID\x3d723431457610902406\x26blogName\x3dstories+of+me+:)\x26publishMode\x3dPUBLISH_MODE_BLOGSPOT\x26navbarType\x3dBLUE\x26layoutType\x3dCLASSIC\x26searchRoot\x3dhttps://budaktetchikmerepek.blogspot.com/search\x26blogLocale\x3den_GB\x26v\x3d2\x26homepageUrl\x3dhttp://budaktetchikmerepek.blogspot.com/\x26vt\x3d-2837632734467776368', where: document.getElementById("navbar-iframe-container"), id: "navbar-iframe" }); } }); </script>
Diary

About

Follow
Killer paper, maybe !
Tuesday 9 April 2013 | 10:33 am | 0 speak(s)


Assalamualaikum. :)

Sempat lagi kan aku updates blog? Padahal still lagi final exam. Okay, curi masa sekejap. 


Pada hari isnin bersamaan 8/4/2013 aku ada killer paper iaitu LAW 240. Aku ulang lagi killer paper okay. Aku macam biasalah mestilah aku study kan? Tapi entah lah, aku down gila sebab aku tak confident yang aku boleh jawab. Aku takut aku kecewakan parents aku. Hm. Malam sebelum aku final tuu, lagilah aku down. Then, aku call abah malam tu. Seriously, aku menangis terus. Aku cakap aku takut tak boleh buat sebaik mungkin. Abah pun bagi semangat kat aku. Tak lama tuu, mak aku pulak call. Lagi lah menangis. Mak cakap buat dulu, jangan fikir apa. Tapi masalahnye memang aku tak yakin aku boleh buat. Benda yang aku paling takut repeat. Hm. Lepas OTP with my mom, kakak aku pun call bagi semangat. Lagi sedih kot. Bagi aku family laa yang terbaik sebab family laa tahu jatuh bangun kita dari orang lain. Tuu apa apa hal bagi aku family first ! I love them. <3 Pagi pagi aku call mak, abah. Then, kakak pun call. Lahai, sebak kot. Lepas habis jea paper tuu kakak call dia terus tanya "macam mana? Boleh tak?". Aku cakap "Tak confident tapi aku jawab laa semua." Tapi aku cakap aku takut repeat. Kakak cakap jangan fikir. Fikir next paper ni. So, aku rasa okay laa. Mak pun call tanya. Then, malam uhh abah and mak datang sini Uitm, Seri Iskandar. Datang sini bawa makan makan. Lepas uhh dapat baju juga. Hewhew. Abah and mak pesan "Dah dah lepas ni jangan nak menangis menangis. Dah nak habis sem 3 dah pun. Tempuh and buat sebaik mungkin." So, aku pun dapat laa semangat balik. Thanks abah and mak. Iloveyou more and more and more. :)

Okay laa. Sampai sini jea. Guys doakan aku supaya dapat result yang terbaik. Thanks. :)


Hello Everyone !


Hello to you my readers.
Will you comfort yourself in my site?
Please respect mine and I will respect yours.
Happy reading ^^,