Hello To Myself <body><script type="text/javascript"> function setAttributeOnload(object, attribute, val) { if(window.addEventListener) { window.addEventListener('load', function(){ object[attribute] = val; }, false); } else { window.attachEvent('onload', function(){ object[attribute] = val; }); } } </script> <div id="navbar-iframe-container"></div> <script type="text/javascript" src="https://apis.google.com/js/platform.js"></script> <script type="text/javascript"> gapi.load("gapi.iframes:gapi.iframes.style.bubble", function() { if (gapi.iframes && gapi.iframes.getContext) { gapi.iframes.getContext().openChild({ url: 'https://www.blogger.com/navbar.g?targetBlogID\x3d723431457610902406\x26blogName\x3dstories+of+me+:)\x26publishMode\x3dPUBLISH_MODE_BLOGSPOT\x26navbarType\x3dBLUE\x26layoutType\x3dCLASSIC\x26searchRoot\x3dhttps://budaktetchikmerepek.blogspot.com/search\x26blogLocale\x3den_GB\x26v\x3d2\x26homepageUrl\x3dhttp://budaktetchikmerepek.blogspot.com/\x26vt\x3d-2837632734467776368', where: document.getElementById("navbar-iframe-container"), id: "navbar-iframe" }); } }); </script>
Diary

About

Follow
Library !!
Saturday 30 March 2013 | 11:59 pm | 0 speak(s)

Assalamualaikum.

Malam ni aku tetiba rasa nak share something dekat blog aku ni. Supaya blog aku ni tak laa nampak sangat berhabuknya kan??

Berbalik pada entry aku hari ni. sekarang ni kan musim final. First paper aku hari rabu (27/3/2013). Lepas jea paper aku terus balik rumah. Tetiba rasa homesick. Yelaa, aku kan tak balik time study week tuu. Okay lepas aku balik esoknya aku prgilah library iaitu Perpustakaan Tun Abdul Razak (PTR). First day tuu aku study sorang sorang. Sedihkan? Dari pukul 11-4.30 petang. Bosan juga kalau study sorang sorang tapi apa boleh buat. Buat rileks jea. :)

Second day pulak, aku study lagi kat library. Masa yang sama juga. But berteman kali ni. Hewhew. Actually aku tak ajak pun dia. Tapi dia nak sangat teman aku. Lepas jea habis kelas terus datang jumpa aku. Then, dia balik untuk solat jumaat. Lepas uhh datang balik library. Sampailah aku balik. Dalam masa kat library uhh, dia ni tak ada kerja. Sibuk mengacau aku and snap gambar aku. Korang nak tengok?? Jup ehh. Hee

Tengok uh dia kacau aku.

Buruk, Btw candid k?

Perasan hensem !! 

FY tu dia yang tulis But GEDIK aku yang tulis. :)

Third day, aku stil study kat library. Macam biasa juga. But dia datang lambat sebab ade kelas ganti. Hari ketiga ni hari kelakar + segan but tak boleh nak share. HAHA. Tapi hari ketiga ni juga banyak krisis sikit. So, memang tak ada masa nak snap gambar. Hm. :( 

Btw, aku happy sangat dapat spend time with him. Thanks sangat sebab kau boleh spend masa kau untuk aku. Guys, doakan yang terbaik untuk kami and doakan aku untuk final. Thanks. :)

*Ya Allah, aku sangat buntu, kau berikanlah aku petunjukMu ya Allah. Kalau benar dia jodohku, Kau dekatkan lah kami. Kalau dia bukan jodohku kau hilangkanlah segala perasaan aku terhadap dia ya Allah".*



Hello Everyone !


Hello to you my readers.
Will you comfort yourself in my site?
Please respect mine and I will respect yours.
Happy reading ^^,