Hello To Myself <body><script type="text/javascript"> function setAttributeOnload(object, attribute, val) { if(window.addEventListener) { window.addEventListener('load', function(){ object[attribute] = val; }, false); } else { window.attachEvent('onload', function(){ object[attribute] = val; }); } } </script> <div id="navbar-iframe-container"></div> <script type="text/javascript" src="https://apis.google.com/js/platform.js"></script> <script type="text/javascript"> gapi.load("gapi.iframes:gapi.iframes.style.bubble", function() { if (gapi.iframes && gapi.iframes.getContext) { gapi.iframes.getContext().openChild({ url: 'https://www.blogger.com/navbar.g?targetBlogID\x3d723431457610902406\x26blogName\x3dstories+of+me+:)\x26publishMode\x3dPUBLISH_MODE_BLOGSPOT\x26navbarType\x3dBLUE\x26layoutType\x3dCLASSIC\x26searchRoot\x3dhttps://budaktetchikmerepek.blogspot.com/search\x26blogLocale\x3den_GB\x26v\x3d2\x26homepageUrl\x3dhttp://budaktetchikmerepek.blogspot.com/\x26vt\x3d-2837632734467776368', where: document.getElementById("navbar-iframe-container"), id: "navbar-iframe" }); } }); </script>
Diary

About

Follow
Final is around the corner !
Friday 15 March 2013 | 11:14 pm | 0 speak(s)

Assalamualaikum :)

Sekarang ni aku dalam keadaan tak sihat. Batuk, suara tak ada, selsema and hampir demam. So, aku saja nak updates blog aku supaya tak nampak berhabuk sangat. Hehe. Berbalik pada entry okay.

Baca tajuk entry pun dah seram kot. Final dah rasa dekat sangat. Aku dah rasa berdebar debar ! Minggu depan minggu terakhir belajar. Minggu depan juga minggu penuh dengan test and quiz. Stress !!! Tapi ni laa life student ! Final exam aku sem ni start 27.3.2013 sampai 14.4.2013. Lama okay?? Student akaun always tutup pagar UiTM. Setiap sem aku balik lambat. Sebab subjek akaun mesti last. Grrr. Sangat jeles dengan student yang balik awal and subject sikit. Huhu. Btw, sem ni aku ambil 6 paper untuk final. Banyak kot !!!! Semua subject tough tough. Sekarang ni masa untuk aku fokus untuk final. Masalah yang datang tuu ketepikan dulu. Sebab tak penting. Hahaha. Sekarang ni by hook or by crook aku kena start study. So please don't disturb me. 




Nampak tak "STUDYING DO NOT DISTURB"?? Haha. Target aku nak tingkatkan pointer aku. Yela semua yang study nak setiap sem dapat pointer yang tinggi kan? Aku harap sem ni aku boleh tingkatkan pointer aku. Aminnnnn. Aku nak jadi seorang anak yang dapat banggakan kedua ibubapa aku. Sebab bagi aku parents adalah segala galanya. Tanpa mereka siapalah aku. Mereka tidak akan selalu ada untuk kita susah atau senang. 

Okaylah kalau aku ada masa lagi aku updates lagi. Btw, gus, doakan kejayaan aku okay. Thanks :)


Hello Everyone !


Hello to you my readers.
Will you comfort yourself in my site?
Please respect mine and I will respect yours.
Happy reading ^^,