Hello To Myself <body><script type="text/javascript"> function setAttributeOnload(object, attribute, val) { if(window.addEventListener) { window.addEventListener('load', function(){ object[attribute] = val; }, false); } else { window.attachEvent('onload', function(){ object[attribute] = val; }); } } </script> <div id="navbar-iframe-container"></div> <script type="text/javascript" src="https://apis.google.com/js/platform.js"></script> <script type="text/javascript"> gapi.load("gapi.iframes:gapi.iframes.style.bubble", function() { if (gapi.iframes && gapi.iframes.getContext) { gapi.iframes.getContext().openChild({ url: 'https://www.blogger.com/navbar.g?targetBlogID\x3d723431457610902406\x26blogName\x3dstories+of+me+:)\x26publishMode\x3dPUBLISH_MODE_BLOGSPOT\x26navbarType\x3dBLUE\x26layoutType\x3dCLASSIC\x26searchRoot\x3dhttps://budaktetchikmerepek.blogspot.com/search\x26blogLocale\x3den_GB\x26v\x3d2\x26homepageUrl\x3dhttp://budaktetchikmerepek.blogspot.com/\x26vt\x3d-2837632734467776368', where: document.getElementById("navbar-iframe-container"), id: "navbar-iframe" }); } }); </script>
Diary

About

Follow
Confius !
Saturday 9 March 2013 | 2:56 pm | 0 speak(s)

Assalamualaikum. :)

Hye semua ! Okay, aku tahu blg aku sangat berhabuk. Yelaa, dah lama tak updates right? Biasalah nak dekat dekat final ni mana sempat nak updates. Busy jea semedang ! Quiz, test, presentation and so on lah. Life students right? Its normal. Kena laa paham kan??


Berbalik pada tajuk entry aku kali ni "CONFIUS". Yeahh, Aku sangat confius dengan perasaan aku sendiri. Tak tahu mana laa kenapa perasaan tuu datang. Aku sangatlah tak suka bila perasaan ni hadir tetiba. Setiap insan itu normal bila ada perasaan sayang, mencintai, suka semua lahh. *Erkk, jiwanglah pulak* Tapi ni laa yang aku hadapi sekarang. Banyak sangat dugaan yang kami hadapi. Aku and dia bukanlah couple. Tapi tak dinafikan kami pernah lah couple. Itu cerita lama. Tapi aku bukan laa boleh move on lagi 100%. Perasaan lama tu still ada even sikit. Bila dia datang balik pada aku, contact aku hari hari, mesej aku hari hari, call and whatever perasaan sayang tuu mula bertambah ! Yela, dia caring kat aku macam sebelum sebelum ni. Hati perempuan kan lembut. Tambah tambah lagi aku ni still ada perasaan sayang kat dia. Hm. Arghhh, aku sangatlah tak suka. Walaupun dia mengaku yang dia still sayang aku, mengharap kat aku tapi entah laa. Sebab dia sudah berpunya. Aku tak nak menjadi perampas or menganggu hubungan orang. Tapi bila aku nak pergi dari dia mesti dia tak izinkan. Bila aku hilangkan diri tetap cari aku ! Dia cakap dia tak boleh lupakan aku. Actually aku pun tak boleh nak tipu perasaan aku. Bila aku fikir yang dia dah ada girlfriends aku rapuh, hati aku sangat sakit. Sampai bila nak macam ni?? Pleasee, dia tolong lah buat keputusan. Jangan buat aku macam ni. Aku dah terlalu banyak makan hati. Aku dah banyak pendam. :( Okaylaa, sampai sini saja. Doakan yang terbaik untuk aku ye guys. :)



"Ya Allah, aku sangat buntu, kau berikanlah aku petunjukMu ya Allah. Kalau benar dia jodohku, Kau dekatkan lah kami. Kalau dia bukan jodohku kau hilangkanlah segala perasaan aku terhadap dia ya Allah".


Hello Everyone !


Hello to you my readers.
Will you comfort yourself in my site?
Please respect mine and I will respect yours.
Happy reading ^^,