Hello To Myself <body><script type="text/javascript"> function setAttributeOnload(object, attribute, val) { if(window.addEventListener) { window.addEventListener('load', function(){ object[attribute] = val; }, false); } else { window.attachEvent('onload', function(){ object[attribute] = val; }); } } </script> <div id="navbar-iframe-container"></div> <script type="text/javascript" src="https://apis.google.com/js/plusone.js"></script> <script type="text/javascript"> gapi.load("gapi.iframes:gapi.iframes.style.bubble", function() { if (gapi.iframes && gapi.iframes.getContext) { gapi.iframes.getContext().openChild({ url: 'https://www.blogger.com/navbar.g?targetBlogID\x3d723431457610902406\x26blogName\x3dstories+of+me+:)\x26publishMode\x3dPUBLISH_MODE_BLOGSPOT\x26navbarType\x3dBLUE\x26layoutType\x3dCLASSIC\x26searchRoot\x3dhttp://budaktetchikmerepek.blogspot.com/search\x26blogLocale\x3den_GB\x26v\x3d2\x26homepageUrl\x3dhttp://budaktetchikmerepek.blogspot.com/\x26vt\x3d6330059791133112261', where: document.getElementById("navbar-iframe-container"), id: "navbar-iframe" }); } }); </script>
Diary

About

Follow
23/3/2013 - Teluk Batik
Sunday, 24 March 2013 | 3:45 pm | 0 speak(s)


Yesterday, spend time with him. Btw thanks a lot. :) Actually tak rancang apa apa pun. So, tetiba dia datang sini Uitm Seri Iskandar untuk jumpa aku. Wehuuuuu. Kat Seri Iskandar ni ada apa jea kan? So, kiteorang pergi laa lepak kat Teluk Batik sambil menikmati keindahan laut. Acececehhh. Haha. Lepas lepak lepak uhh kiteorang balik laa kan?? Tak kan nak tidur sana pulak. Hehe. Dia sampai Uitm dalam pukul 3, Lepas uhh terus gerak sana. Dari sana nak hantar aku balik dalam pukul 6.30 petang. Masa otw nak balik tuu, lagi sikit jekk nak sampai Uitm tetiba hujan lebat. Phewwww. Memang kesejukanlah cerita dia. Lepas uhh berteduh sekejap. Then, bila dah renyai baru laa gerak balik. Sampai Uitm aku suruh roomates aku ambil aku kat belakang. Haha. Thanks juga kepada roomate aku sebab sanggup jemput aku. Hehe. Thanks to dia sebab sanggup datang untuk jumpa aku. Lain kali datang lagi okay. :) Jangan pernah tinggalkan aku lagi. Dia pun dah janji. :3 Dah laa sampai sini jea laa. Doakan kebahagiaan aku guys.

*Ya Allah, aku sangat buntu, kau berikanlah aku petunjukMu ya Allah. Kalau benar dia jodohku, Kau dekatkan lah kami. Kalau dia bukan jodohku kau hilangkanlah segala perasaan aku terhadap dia ya Allah".*


Hello Everyone !


Hello to you my readers.
Will you comfort yourself in my site?
Please respect mine and I will respect yours.
Happy reading ^^,