Hello To Myself <body><script type="text/javascript"> function setAttributeOnload(object, attribute, val) { if(window.addEventListener) { window.addEventListener('load', function(){ object[attribute] = val; }, false); } else { window.attachEvent('onload', function(){ object[attribute] = val; }); } } </script> <div id="navbar-iframe-container"></div> <script type="text/javascript" src="https://apis.google.com/js/platform.js"></script> <script type="text/javascript"> gapi.load("gapi.iframes:gapi.iframes.style.bubble", function() { if (gapi.iframes && gapi.iframes.getContext) { gapi.iframes.getContext().openChild({ url: 'https://www.blogger.com/navbar.g?targetBlogID\x3d723431457610902406\x26blogName\x3dstories+of+me+:)\x26publishMode\x3dPUBLISH_MODE_BLOGSPOT\x26navbarType\x3dBLUE\x26layoutType\x3dCLASSIC\x26searchRoot\x3dhttps://budaktetchikmerepek.blogspot.com/search\x26blogLocale\x3den_GB\x26v\x3d2\x26homepageUrl\x3dhttp://budaktetchikmerepek.blogspot.com/\x26vt\x3d-2837632734467776368', where: document.getElementById("navbar-iframe-container"), id: "navbar-iframe" }); } }); </script>
Diary

About

Follow
Kalau ada jodoh tak kemana. :')
Saturday 2 February 2013 | 7:54 pm | 0 speak(s)

Dia suka gambar ni.
#Kenangan

Selama tujuh bulan aku and dia tak contact. Tetiba dia cari aku. Wahhhh, terkejut pun ada. Perasan seronok, sakit hati bila teringat apa yang dia buat, gembira, sedih and sebagainyalahh. Aku cuba untuk jauh dari dia. Cuba untuk tak nak layan dia. Tapi aku tak kuat. Bila dia contact aku layan jea macam biasa. And one day dia tetiba cerita and luahkan apa yang dia rasa. Wow, aku agak terkejut. But aku try untuk rasa macam tak ada apa apa. Aku try untuk anggap dia kawan. Tapi sampai sekarang tak boleh. Maybe perasaan aku terhadap dia still ada. Sama macam dia, dia still ada perasaan sayang tuu. Dia still tak boleh lupakan aku. And dia still mengharap suatu hari nanti kiteorang bersama. Hopefully. :) Bak kata abah aku "Jodoh ni kalau dah nak sampai sekejap jea." Amboiiiii haniza ! Tapi aku tak mengharap apa apa pun. Kalau ada jodoh ada laa. Dia hari hari contact aku. Yela, rindu aku laa tuu. Haha. Dia memang mengaku rindu aku pun. Lagipun kitaorang dah lama tak jumpa. Dia nak jumpa aku, tapi tengok laa dulu. Kalau rezeki jumpa laa. Yeahh, Memang aku sayang dia. Tapi aku ego untuk tidak mengaku. Hoho. Dia selalu pesan kat aku "Jangan nak mengatal". Aku memang tak mengatal pun. Aku kan baik. Acececehhh. :D Aku selalu ingatkan diri aku supaya tidak mengharap and cuba untuk anggap dia kawan. Tapi selalu dia cakap yang dia tak akan buang perasaan sayang terhadap aku sebab dia yakin aku and dia akan bersama suatu hari nanti. Okay laa, aku tak nak cerita lebih lebih. Kalau ada, ada laa. Doa doakan laa ye guys. :)



Hello Everyone !


Hello to you my readers.
Will you comfort yourself in my site?
Please respect mine and I will respect yours.
Happy reading ^^,