Hello To Myself <body><script type="text/javascript"> function setAttributeOnload(object, attribute, val) { if(window.addEventListener) { window.addEventListener('load', function(){ object[attribute] = val; }, false); } else { window.attachEvent('onload', function(){ object[attribute] = val; }); } } </script> <div id="navbar-iframe-container"></div> <script type="text/javascript" src="https://apis.google.com/js/platform.js"></script> <script type="text/javascript"> gapi.load("gapi.iframes:gapi.iframes.style.bubble", function() { if (gapi.iframes && gapi.iframes.getContext) { gapi.iframes.getContext().openChild({ url: 'https://www.blogger.com/navbar.g?targetBlogID\x3d723431457610902406\x26blogName\x3dstories+of+me+:)\x26publishMode\x3dPUBLISH_MODE_BLOGSPOT\x26navbarType\x3dBLUE\x26layoutType\x3dCLASSIC\x26searchRoot\x3dhttps://budaktetchikmerepek.blogspot.com/search\x26blogLocale\x3den_GB\x26v\x3d2\x26homepageUrl\x3dhttp://budaktetchikmerepek.blogspot.com/\x26vt\x3d-2837632734467776368', where: document.getElementById("navbar-iframe-container"), id: "navbar-iframe" }); } }); </script>
Diary

About

Follow
Tak paham. Menjadi tanda tanya.
Wednesday 9 January 2013 | 11:04 am | 0 speak(s)

Aku tak paham kenapa orang cepat sangat terasa. Benda ni normal kalau perempuan. Tapi yang aku peliknya yang cepat terasa ni lelaki and aku rasa lebih lebih mengalahkan perempuan. Hello, kau bergurau kasar dengan aku boleh pulak tapi aku tak boleh. Eh eh, sekejap. Perkataan SIAL tuu aku tak tuju kat kau and sesiapa pun. Yang kau terasa sangat kenapa? And kenapa kau kata benda tuu aku tuju kat kau? Itu memang aku pelik. Heyyy, aku banyak juga kawan lelaki semua yang aku kenal ta macam ni pun. Gelabah pulak. Lepas tuu boleh pulak kau cakap sebab benda ni nak hilang kawan bagai. Hello, aku tak ade niat macam uhh pun. Kau yang tetiba cakap macam uhh. Prinsip aku senang jea, kalau kau nak kawan dengan aku, aku okay jea. Kalau kau dah tak nak kawan dengan aku, aku tak kesah pun ! Sebab benda ni kau yang cakap. Yang penting aku dah kurangkan ego aku untuk minta maaf kat kau. Itu terpulanglah kat kau ! Penat laa aku cakap sikit terasa, then aku nak kena pujuk kau balik. Tak kan setiap kali macam uhh. Penat tahu tak?? Kau ada pulak fikir perasaan aku kalau kau bercakap, tak pun kan?? Aku just diam and anggap benda ni gurauan. Kau jea yang tetiba sekarang ni. Aku marah orang lain, kau pulak yang melebih. Sakit hati aku weh !!!! Entah laa aku boleh rapat lagi dengan kau or tak. Dah laa lagi sorang tuu memang kawan baik aku. Entah entah dua dua nanti tak kawan. Aishhh. Kusut otak aku ! Chaw.


Hello Everyone !


Hello to you my readers.
Will you comfort yourself in my site?
Please respect mine and I will respect yours.
Happy reading ^^,