Hello To Myself <body><script type="text/javascript"> function setAttributeOnload(object, attribute, val) { if(window.addEventListener) { window.addEventListener('load', function(){ object[attribute] = val; }, false); } else { window.attachEvent('onload', function(){ object[attribute] = val; }); } } </script> <div id="navbar-iframe-container"></div> <script type="text/javascript" src="https://apis.google.com/js/platform.js"></script> <script type="text/javascript"> gapi.load("gapi.iframes:gapi.iframes.style.bubble", function() { if (gapi.iframes && gapi.iframes.getContext) { gapi.iframes.getContext().openChild({ url: 'https://www.blogger.com/navbar.g?targetBlogID\x3d723431457610902406\x26blogName\x3dstories+of+me+:)\x26publishMode\x3dPUBLISH_MODE_BLOGSPOT\x26navbarType\x3dBLUE\x26layoutType\x3dCLASSIC\x26searchRoot\x3dhttps://budaktetchikmerepek.blogspot.com/search\x26blogLocale\x3den_GB\x26v\x3d2\x26homepageUrl\x3dhttp://budaktetchikmerepek.blogspot.com/\x26vt\x3d-2837632734467776368', where: document.getElementById("navbar-iframe-container"), id: "navbar-iframe" }); } }); </script>
Diary

About

Follow
Happy new year 2013 !!
Tuesday 1 January 2013 | 4:03 pm | 0 speak(s)



Happy new year 2013 !
Selamat tinggal 2012. 
Selamat tinggal kesengsaraan. 
Selamat tinggal kesedihan. 
Selamat datang kehidupan baru 2013. Please be nice to me. Okay? Can ahh 2013 without tears?? 

Pejam celik pejam celik dah masuk tahun baru. Pejam celik pejam celik dah masuk 2013. Cepat je masa berlalu. And untuk pengetahuan you guys tahun ni juga aku akan masuk ke alam puluhan bukan lagi belasan tahun. Ouhhhh, tidakkkkk ! Rasa tak percaya jea aku. Betul ke? Betul ke? Arrrggggghhhh. Sebab masih ada juga orang bila jumpa aku tanya umur 13 tahun kea. Padahal tahun 2013 ni aku dah puluhan okay? Haha. Aku rasa umur puluhan ni macam dah tua jea. Hoho. Angkanya makin membesar. -.- Means aku kena laa ubah perangai aku untuk jadi lebih matured dalam semua perkara. Kurangkan main - main acah - acah budak kecik. Haha. Walaupun badan aku kecik tapi umur aku dah semakin BESAR angkanya. Awwww.  InsyaAllah. :)

Setiap tahun baru korang semua ada azam baru kan?? Sama laa macam aku. Ada azam tahun lepas tak tertunai aku kena tunaikan dulu. Azam tahun ni pun ada tahu. Tapi rahsia laa. Muehehehe. Yang penting aku nak jadi seorang insan yang lebih baik dari sebelum ni. InsyaAllah. 

Kata tahun baru kan? So, aku ade benda yang aku nak pada tahun baru ni. Harapan laa. Aku harap aku dapat laa. Hewhew. Kat twitter kan ada trending #MyWishIn2013. Satu benda jea laa yang aku nak. 

1. New smartphones !



I want new smartphone. Seriously I want it !! Target aku ialah Samsung Galaxy NoteII. Memang dah lama aku mengidam phone ni. Boleh buat peneman Samsung Galaxy Ace aku kan? Haha. Tetapi buat masa ni aku tak ade duit lagi. Tapi aku tetap akan cuba dapatkan. Hihi. Aku nak juga new smartphone. :D

Korang apa pulak?? o.O




Hello Everyone !


Hello to you my readers.
Will you comfort yourself in my site?
Please respect mine and I will respect yours.
Happy reading ^^,