Hello To Myself <body><script type="text/javascript"> function setAttributeOnload(object, attribute, val) { if(window.addEventListener) { window.addEventListener('load', function(){ object[attribute] = val; }, false); } else { window.attachEvent('onload', function(){ object[attribute] = val; }); } } </script> <div id="navbar-iframe-container"></div> <script type="text/javascript" src="https://apis.google.com/js/platform.js"></script> <script type="text/javascript"> gapi.load("gapi.iframes:gapi.iframes.style.bubble", function() { if (gapi.iframes && gapi.iframes.getContext) { gapi.iframes.getContext().openChild({ url: 'https://www.blogger.com/navbar.g?targetBlogID\x3d723431457610902406\x26blogName\x3dstories+of+me+:)\x26publishMode\x3dPUBLISH_MODE_BLOGSPOT\x26navbarType\x3dBLUE\x26layoutType\x3dCLASSIC\x26searchRoot\x3dhttps://budaktetchikmerepek.blogspot.com/search\x26blogLocale\x3den_GB\x26v\x3d2\x26homepageUrl\x3dhttp://budaktetchikmerepek.blogspot.com/\x26vt\x3d-2837632734467776368', where: document.getElementById("navbar-iframe-container"), id: "navbar-iframe" }); } }); </script>
Diary

About

Follow
The End.
Monday 31 December 2012 | 9:53 pm | 0 speak(s)



2012 ni adalah....
penuh dengan kegembiraan,
penuh dengan kesedihan,
penuh dengan dugaan,
penuh dengan kesengsaraan,
penuh dengan permasalahan
penuh dengan cabaran,
penuh dengan semua penuh laa. Haha. 

Memori 2012 sebenarnya tak terkata. Terlalu banyak kenangan yang suka dan duka. Saat hidup aku di dengan kegembiraan, gelak tawa. Tetapi ada juga perkara yang buat aku tersungur, jatuh. Sesuatu yang datang dengan tiba - tiba, sesuatu yang datang tanpa diundang, sesuatu yang datang tanpa kita sendiri tidak mahu perkara itu berlaku. Tetapi kita sebagai manusia tidak pernah lari dari permasalahan. Seperti aku yang juga tersungkur dengan masalah aku sendiri. Dan aku mesti bangkit dan terus bangkit untuk melawan segala masalah yang aku hadapi. Ya, ada juga yang bergembira, ketawa melihat kejatuhan aku tetapi ada juga yang menghulurkan tangan membantu aku untuk terus bangun. Meraka adalah insan yang benar - benar ikhlas. Kehidupan kita umpama roda. Ada masa kita di atas, ada masa kita di bawah. Macam kita tahu "What Goes Around Come Around" dan "Karma-You Get What You Play". InsyaAllah, aku akan bangkit dan terus bangkit. Tapi banyak juga kenangan yang indah dalam hidup aku. Terlalu banyak. Kalau aku cerita pun belum tentu habis sebab dalam setahun ada 365 hari. Banyak tuu. Hehe. Lagi 2 jam kita nak masuk tahun baru 2013. Sekarang kita tutup buka lama. Yang baik kita jadikan tauladan, yang buruk kita jadikan sempadan. :)


Hello Everyone !


Hello to you my readers.
Will you comfort yourself in my site?
Please respect mine and I will respect yours.
Happy reading ^^,