Hello To Myself <body><script type="text/javascript"> function setAttributeOnload(object, attribute, val) { if(window.addEventListener) { window.addEventListener('load', function(){ object[attribute] = val; }, false); } else { window.attachEvent('onload', function(){ object[attribute] = val; }); } } </script> <div id="navbar-iframe-container"></div> <script type="text/javascript" src="https://apis.google.com/js/platform.js"></script> <script type="text/javascript"> gapi.load("gapi.iframes:gapi.iframes.style.bubble", function() { if (gapi.iframes && gapi.iframes.getContext) { gapi.iframes.getContext().openChild({ url: 'https://www.blogger.com/navbar.g?targetBlogID\x3d723431457610902406\x26blogName\x3dstories+of+me+:)\x26publishMode\x3dPUBLISH_MODE_BLOGSPOT\x26navbarType\x3dBLUE\x26layoutType\x3dCLASSIC\x26searchRoot\x3dhttps://budaktetchikmerepek.blogspot.com/search\x26blogLocale\x3den_GB\x26v\x3d2\x26homepageUrl\x3dhttp://budaktetchikmerepek.blogspot.com/\x26vt\x3d-2837632734467776368', where: document.getElementById("navbar-iframe-container"), id: "navbar-iframe" }); } }); </script>
Diary

About

Follow
Kahwin 5.
Thursday 27 December 2012 | 5:02 pm | 0 speak(s)

 
Dah lama aku tak tengok wayang. Last aku tengok wayang cerita "Aku Terima Nikahnya". Tetiba harini nak juga tengok wayang ! Last - last dapat juga ! Wehuuuu. :D Tapi cerita tak ada yang best sangat laa. Lepas tuu tengok laa cerita "Kahwin 5". Okay laa. Best laa juga. Tuu pun sebab ade Ucup Wilcha. Haha. Aku cerita lah sikit pasal cerita ni. 


"Kahwin 5 berkisarkan tentang seorang usahawan mangkuk plastik (dari Perak) yang berjaya, K (Usop Wilcha) yang sudah memenuhi kuota 4 isteri dari 4 negeri berbeza iaitu Saadiah dari Selangor (Dian P Ramlee), Sahara dari Kelantan (Adrea Abdullah), Monalisa dari Negeri Sembilan (Norish Karman) dan Mimi dari Sabah (Marsha Milan).
Kehidupan mereka aman bahagia sehinggalah suatu hari, K dipengaruhi Rahim, pemandu dan pembantu peribadinya untuk berkahwin seorang lagi. Dr K mula terbabit dalam skandal bersama Farra yang juga adik kepada ketua gangster, Cico (Sofi Jikan). Dr K dipaksa memilih untuk ceraikan isterinya untuk berkahwin dengan Farra atau kehilangan nyawa. Tetapi Farra yang merancang untuk mengenakan Dr K kerana dia telah hamil anak kepada Adi. Dr K tetap tidak mahu berkahwin dengan Farra kerana sudah cukup kuota isterinya. Akhir sekali Farra berkahwin dengan Adi".


Macam tuu lah ceritanya. Okay, aku tak cerita lagi dengan korang dengan siapa aku keluar kan?? Aku keluar dengan Ariff Jamaluddin. Berdua jea tau. Kira kiteorang date laa. Hahaha.Tak ada laa. He is my friend only. Btw, thanks sebab belanja kita harini tau Ariff. Yang kelakarnya boleh pulak kiteorang lupa letak tempat kereta. Yang tuu memang lawak. Hahaha. Terpusing - pusing cari kereta. Haha. Best jugalaa keluar dengan kamu. Sporting. Thanks a lot eh?? Nanti kita pulak belanja kamu tahu. Okaylaa. Sampai sini jea laa. Byebye. ^^ Eh eh, lupa pulak nak tunjuk gambar Ariff ni. Tengok bawah okay. :)


Ni laa dia. :D


*Sorry Ariff kita ambil gambar kamu tanpa izin. Hee. Maaf ye. *


Hello Everyone !


Hello to you my readers.
Will you comfort yourself in my site?
Please respect mine and I will respect yours.
Happy reading ^^,