Hello To Myself <body><script type="text/javascript"> function setAttributeOnload(object, attribute, val) { if(window.addEventListener) { window.addEventListener('load', function(){ object[attribute] = val; }, false); } else { window.attachEvent('onload', function(){ object[attribute] = val; }); } } </script> <div id="navbar-iframe-container"></div> <script type="text/javascript" src="https://apis.google.com/js/platform.js"></script> <script type="text/javascript"> gapi.load("gapi.iframes:gapi.iframes.style.bubble", function() { if (gapi.iframes && gapi.iframes.getContext) { gapi.iframes.getContext().openChild({ url: 'https://www.blogger.com/navbar.g?targetBlogID\x3d723431457610902406\x26blogName\x3dstories+of+me+:)\x26publishMode\x3dPUBLISH_MODE_BLOGSPOT\x26navbarType\x3dBLUE\x26layoutType\x3dCLASSIC\x26searchRoot\x3dhttps://budaktetchikmerepek.blogspot.com/search\x26blogLocale\x3den_GB\x26v\x3d2\x26homepageUrl\x3dhttp://budaktetchikmerepek.blogspot.com/\x26vt\x3d-2837632734467776368', where: document.getElementById("navbar-iframe-container"), id: "navbar-iframe" }); } }); </script>
Diary

About

Follow
Hoore ! Hoore ! :D
Saturday 26 May 2012 | 5:03 pm | 0 speak(s)

aku and elly. (:

hari jumaat 25052012 aku hang out with my friends. Elly Nuraini and Meeya Ameera. hewhew. excited juga sebab da lama tak jumpa diorang. actually aku tak rancang pun. mula - mula nak just nak keluar dengan Ameera. opps ! terlupa nak bagitahu kiteorang pergi Jaya Jusco. huhu. masa on the way tuu aku mesej Elly ajak dia pergi sana. nasib lah dia free. so, kami bertigalah keluar. then, aku dengan Ameera terus pergi beli tiket wayang. kiteorang tengok cerita HOORE ! HOORE ! haha. tiket pukul 2.15 petang. korang tahu tak, dalam wayang tuu macam wayang kita punya jea. hee. boleh dikira berapa orang. almaklumlah hari jumaat kan. ta sampai 20orang pun. haha. tapi kan ada sorang couple ni dalam wayang tuu. lelaki uhh tak tahu maluu. ta solat jumaat laa tuu. ish, ish. lepas uhh aku dengan Ameera jalan - jalan lah sambil nak tunggu Elly datang. last - last lepak dekat food court. ngee. :D sembang - sembang. lepak - lepak. lepas uhh Elly datang. sembang dengan Elly memang okay lah ! sempoi habis ! brutal habis ! haha. jangan marah aku aku okay? :D time tengah lepak - lepak tuu aku ada laa orang pekak dan bisu datang kat kiteorang. aku ni lemah sikit kalau orang macam nih. so, aku beli lah keychain ni. tiga - tiga ambil keychain same. kenangan ni. korang jangan hilangkan keychain ni okay? hee. ( picture kat bawah ). lepak dengan dorang best laa. awesome ! :D

keychain tuu. (:

#lain kali kite keluar lagi okay sayang ! :)



Hello Everyone !


Hello to you my readers.
Will you comfort yourself in my site?
Please respect mine and I will respect yours.
Happy reading ^^,