Hello To Myself <body><script type="text/javascript"> function setAttributeOnload(object, attribute, val) { if(window.addEventListener) { window.addEventListener('load', function(){ object[attribute] = val; }, false); } else { window.attachEvent('onload', function(){ object[attribute] = val; }); } } </script> <div id="navbar-iframe-container"></div> <script type="text/javascript" src="https://apis.google.com/js/platform.js"></script> <script type="text/javascript"> gapi.load("gapi.iframes:gapi.iframes.style.bubble", function() { if (gapi.iframes && gapi.iframes.getContext) { gapi.iframes.getContext().openChild({ url: 'https://www.blogger.com/navbar.g?targetBlogID\x3d723431457610902406\x26blogName\x3dstories+of+me+:)\x26publishMode\x3dPUBLISH_MODE_BLOGSPOT\x26navbarType\x3dBLUE\x26layoutType\x3dCLASSIC\x26searchRoot\x3dhttps://budaktetchikmerepek.blogspot.com/search\x26blogLocale\x3den_GB\x26v\x3d2\x26homepageUrl\x3dhttp://budaktetchikmerepek.blogspot.com/\x26vt\x3d-2837632734467776368', where: document.getElementById("navbar-iframe-container"), id: "navbar-iframe" }); } }); </script>
Diary

About

Follow
outing !
Sunday 4 March 2012 | 12:05 pm | 0 speak(s)

aku n wan ! tade keje. hee.
pada 3.3.2012 aku, Wan Safiah, Kak Ain Nabeela, Alya Qistina dan Fatin Fazira ( my classmate ) out pergi jenjalan kat ipoh. sewa lah kete, yang bawak kete alya lah. hee. first sekali kiteorang pergi beli sarapan dekat MCD. haha. then, kak ain n fatin teringin nak pergi mandi sungai, so kiteorang pun bawak lah diorang pergi CHEPOR. serius fatin n kak ain happy gilee ! haha. seronok tengok gelagat diorang. hilang juga rasa tension. then, mkn MCD at chepor lah. hee. lepas tuu, kiteorang pergi JAYA JUSCO. shopping time !!!!!!!!! hahahaha. shopping lah sangat kan? huhu. jalan - jalan then kitorang cari kedai makan ! last - last makan PIZZA HUT dekat pekat area THE STORE. makan - makan lepas tuu aku jumpa someone. awwww. haha. tapi aku jumpa sekejap jea. dia kata aku dah lain. pipi aku makin tembam. ouhhhh, tidak !!!!!! aku kena diet ni. hahahahaha. lepas tuu terus lah balik UiTM, Seri Iskandar. :)



* actually sampai jea chepor tuu aku rasa sedih sebab tiba - tiba aku teringat kenangan aku dengan kau. aku n kau lepak kat chepor sebab tolong kau buat assignment ! hm. banyak kenangan kau n aku membuat kan aku kadang - kadang rasa terkilan + sedih. sebab aku dengan kau sekarang dah memang tak kawan. aku tak tahu laa bila semua ni berakhir. bilalah aku dan kau boleh rapat macam dulu???? :'( *


Hello Everyone !


Hello to you my readers.
Will you comfort yourself in my site?
Please respect mine and I will respect yours.
Happy reading ^^,