Hello To Myself <body><script type="text/javascript"> function setAttributeOnload(object, attribute, val) { if(window.addEventListener) { window.addEventListener('load', function(){ object[attribute] = val; }, false); } else { window.attachEvent('onload', function(){ object[attribute] = val; }); } } </script> <div id="navbar-iframe-container"></div> <script type="text/javascript" src="https://apis.google.com/js/platform.js"></script> <script type="text/javascript"> gapi.load("gapi.iframes:gapi.iframes.style.bubble", function() { if (gapi.iframes && gapi.iframes.getContext) { gapi.iframes.getContext().openChild({ url: 'https://www.blogger.com/navbar.g?targetBlogID\x3d723431457610902406\x26blogName\x3dstories+of+me+:)\x26publishMode\x3dPUBLISH_MODE_BLOGSPOT\x26navbarType\x3dBLUE\x26layoutType\x3dCLASSIC\x26searchRoot\x3dhttps://budaktetchikmerepek.blogspot.com/search\x26blogLocale\x3den_GB\x26v\x3d2\x26homepageUrl\x3dhttp://budaktetchikmerepek.blogspot.com/\x26vt\x3d-2837632734467776368', where: document.getElementById("navbar-iframe-container"), id: "navbar-iframe" }); } }); </script>
Diary

About

Follow
cuti - cuti waktu final exam. :D
Tuesday 20 March 2012 | 4:28 pm | 0 speak(s)

kuala lumpur !

first destination aku pergi KL jea. haha. aku nak pergi rumah abang ipar aku. :) kakak aku lah yang ajak. so, jumaat (16032012) aku pun pergi KL naik train ETS. hee. dalam train kakak aku baru bagitahu family abang ipar aku ada ! grrrr ! aku ni pemalu tahu tak?? segan aku. huhu. tapi aku redah jea laa. haha. sampai jea kat KL Sentral abang ipar aku ambil dengan Angah. aku mesti lah rapat dengan diorang ni. hee. em, sampai jea rumah abang ipar aku, aku terus kaku sikit sebab ada family abang ipar aku tuu. haha. then, lepak - lepak tengok tv jea malam tuu. tak tahu aku nak sembang dengan siapa. aku cakap pun dengan kakak aku and abang ipar aku. aku kan pemalu orang nyee. hahahaha. malam tuu kakak aku nak pergi pasar nak masak untuk esok nyee. pasar kat selangor kan 24jam. so, apa lagi aku ikut jea kemana kakak aku pergi. haha. dah die yang ajak. hee.  :D

keesokan hari nye sabtu (17032012) pagi - pagi aku dah bangun tau. haha. kakak aku da sediakan sarapan. bihun goreng !!! so, makan lah ramai - ramai. aku ni memang makan sikit jea, abang ipar aku and Angah sengaja nak mengacau and mengenakan aku. haha. sabar jea lah ! pagi - pagi tuu tah macam mana tah dorang plan nak g Cameron Highland ! lagi pun opah abang ipar ni suka sangat kat bunga. hee. so, semua lah pergi. then, aku kene buli dengan abang ipar + kakak aku + Angah. aku kena gosok baju diorang !!!!!!! sengaja jea kan diorang ni. :( dalam kul 11.30 pagi kiteorang bertolak. lalu ikut tapah. perghh, jalan nyee bengkak bongkok. haha. tapi beshh laa. pemandangan kat tapat tuu cantik. banyak nampak air terjun. haha. :) tapi sampai jea kat Cameron Highland tuu, hujan lebat. :( waktu kat da sampai cameron kami pergi Ladang Teh Boh ! cantik laa kat situ. :D i likee ! tapi kami just singgah sekejap jea. huhu. almaklum lah hujan. :( lepas tuu cari makan. sebab dah lapar. haha. then terus pergi tempat penginapan kat Star Regency Hotel. :) then, petang tuu kami pergi pasar malam. mula - mula tak hujan. lepas tuu boleh pulak hujan lebat ! habis basah + kotor seluar aku. boleh demam juga di buat nye. tapi alhamdulillah tak demam. hehehe, :D macam - macam lah diorang beli. :) dorang beli sayur - sayuran, buah - buahan, cendera hati and macam - macam lah. hee. Angah belanja aku strawberry coklat. haha. aku pau dia suruh belanja. hee. :D

strawberry choclate ! sedapp. :D
strawberry !
pasar malam !
tempat tidur.
ladang teh boh !

kesokan hari nye ahad (18032012). pagi - pagi dalam pukul 10 da gerak nak balik KL sebab family abang ipar nak balik muar lagi. em, on the way nak balik tuu, macam - macam tempat lah kite singgah. kami singgah Ladang Teh Bharat ! diorang snap - snap laa pic. aku join skit jea. haha. opah abang ipar minat bunga. so, singgah tempat bunga. macam - macam opah beli bunga. cantik - cantik pulak tuu. hee.   then, Angah pun beli kaktus sampai tujuh. banyak kan? satu kawan dia minta, satu lagi dia bagi aku. yang lain dia jaga lah. haha. lepas tuu sampai KL pukul 5.30 petang. family abang ipar balik pukul 6 petang.

my sister n me. :)

Tarmizi n me. :)

dengan Angah lagi. hee. :)

dia lagi. :D

family abg ipar aku .:)

kaktus yg aku dapat !
malam nya pulak aku, abang ipar aku, dan kakak aku pergi Putrajaya. pergi jenjalan. hee. tengok belon panas + alamanda + makan makanan western ! hee.




nyum nyummm. hehe
aku n abg ipar aku !
aku n kakak aku !
ni laa aku ! hee

* ni jea  lah cerita yang dapat aku cerita. malas nak taip panjang - panjang ni. penat ! hahaha. *


Hello Everyone !


Hello to you my readers.
Will you comfort yourself in my site?
Please respect mine and I will respect yours.
Happy reading ^^,