Hello To Myself <body><script type="text/javascript"> function setAttributeOnload(object, attribute, val) { if(window.addEventListener) { window.addEventListener('load', function(){ object[attribute] = val; }, false); } else { window.attachEvent('onload', function(){ object[attribute] = val; }); } } </script> <div id="navbar-iframe-container"></div> <script type="text/javascript" src="https://apis.google.com/js/platform.js"></script> <script type="text/javascript"> gapi.load("gapi.iframes:gapi.iframes.style.bubble", function() { if (gapi.iframes && gapi.iframes.getContext) { gapi.iframes.getContext().openChild({ url: 'https://www.blogger.com/navbar.g?targetBlogID\x3d723431457610902406\x26blogName\x3dstories+of+me+:)\x26publishMode\x3dPUBLISH_MODE_BLOGSPOT\x26navbarType\x3dBLUE\x26layoutType\x3dCLASSIC\x26searchRoot\x3dhttps://budaktetchikmerepek.blogspot.com/search\x26blogLocale\x3den_GB\x26v\x3d2\x26homepageUrl\x3dhttp://budaktetchikmerepek.blogspot.com/\x26vt\x3d-2837632734467776368', where: document.getElementById("navbar-iframe-container"), id: "navbar-iframe" }); } }); </script>
Diary

About

Follow
cameron highland !
Tuesday 6 March 2012 | 12:15 am | 0 speak(s)


pada hari 4.3.2012 dan 5.3.2011 aku pergi Cameron Highland. tidur lah kat sana sekali. hee. padahal aku dah nak final exam ni sempat lagi berjalan dengan famiy. haha. aku pergi sana tanpa ada rancangan pun. kakak dan abang ipar aku datang Uitm Seri Iskandar. lepas tuu diorang ajak pergi cameron, apa lagi aku terus laa balik. hahaha. da laa minggu study week. hee.


sedap !

strawberi

singgah beli sayur !

first sampai situ diorang beli sayur - sayuran dan buah - buahan. hee. macam - macam laa diorang beli ! lepas tuu sempat lagi aku makan strawberry coklat ! awwww, sedap nyeeee. hee. sweetttt nyeee. tapi serius sampai jea sana sejuk gila. memang sejuk sangat lah ! mengigil jugalah di buat nya. hee. then, kiteorang pusing - pusing lah kat situ. lepas uhh kami tempah Regency Hotel di berinchang. serius sejuk at cameron ! haha. tak tahan di buat nya.

tempat penginapan !
pagi - pagi 5.3.2011 kami bertolak untuk balik rumah ! awww, best nyeee. hee. so, kiteorang pergi Ladang Teh. kalau pergi cameron, if tak pergi ladang teh macam tak sah jea. haha. aku suka pergi ladang teh, sebab kawasanya cantik sangat. hijau kehijauan. memamg memukau lah ! haha.

ladang teh !
waktu perjalan balik kami ikut tapah, selalunya kami ikut simpang pulai. hee. perrrghhh, jalan nya bengkak bengkok. memang pening aku. tapi kawasan nya cantik. sepanjang perjalanan aku nampak air terjun. teruja aku di buatnya. hahaha. sampai ayah, abang ipar dan mak aku tergelak tengk gelagat aku dan kakak aku. haha. semasa dalam perjalanan aku nampak ramai lah orang asli at sana. hee. kakak aku sempat beli tudung salji buatan orang asli tuu. hee. then, lastly kami singgah Lata Iskandar ! serius tempat kat tuu cantik gile. air terjun nya. air sungai at situu dah laa jernih + sejuk ! terujanyeeee. hee. tapi kiteorang just singgah sekejap huhu. tak apa, lain kali pergi lagi. haha.

ni laa tempatnye !

at sini ada jual barang !
akak n aku !

aku ! haha.
sampai sini jea laa. yang pic aku tuu aku saja jea masuk kan. hahaha. :D aku sayang family aku ! muahhhxxx. :)

* sangat happy <3. tapi at the same time aku takut sebab nak final exam. doakan aku dapat result yang cemerlang k? doakan aku boleh jawab soalan final yang terbaik k? thanks. love you all ! *



Hello Everyone !


Hello to you my readers.
Will you comfort yourself in my site?
Please respect mine and I will respect yours.
Happy reading ^^,