Hello To Myself <body><script type="text/javascript"> function setAttributeOnload(object, attribute, val) { if(window.addEventListener) { window.addEventListener('load', function(){ object[attribute] = val; }, false); } else { window.attachEvent('onload', function(){ object[attribute] = val; }); } } </script> <div id="navbar-iframe-container"></div> <script type="text/javascript" src="https://apis.google.com/js/plusone.js"></script> <script type="text/javascript"> gapi.load("gapi.iframes:gapi.iframes.style.bubble", function() { if (gapi.iframes && gapi.iframes.getContext) { gapi.iframes.getContext().openChild({ url: 'https://www.blogger.com/navbar.g?targetBlogID\x3d723431457610902406\x26blogName\x3dstories+of+me+:)\x26publishMode\x3dPUBLISH_MODE_BLOGSPOT\x26navbarType\x3dBLUE\x26layoutType\x3dCLASSIC\x26searchRoot\x3dhttp://budaktetchikmerepek.blogspot.com/search\x26blogLocale\x3den_GB\x26v\x3d2\x26homepageUrl\x3dhttp://budaktetchikmerepek.blogspot.com/\x26vt\x3d6330059791133112261', where: document.getElementById("navbar-iframe-container"), id: "navbar-iframe" }); } }); </script>
Diary

About

Follow
ipoh parade !
Saturday, 25 February 2012 | 7:25 pm | 0 speak(s)

dah lama gila kan aku ta update blog? dah berhabuk dan bersawang dah blog aku. haha. so hari ini aku update laa. lagi pun sekarang ni aku memang busy sikit. so, bila free baru lah aku updates k? hee

hari ini aku out with my BFF iaitu Nor Shuhada. but bukan kami berdua jea tahu. ada lagi seorang, iaitu Muhd Shahrul Idham. hee. kami out betiga jea. samapi - sampai jea parade terus pergi tempat wayang. haha. nak tengok cerita ADNAN SEMPIT 2 ! haha. last - last tiket pukul 1.30 petang. then kiteorang lepak laa kat food court ! sembang - sembang. lagi pun da lama aku ta out nan aku punya BFF tuu. hee. macam - macam laa aku sembang - sembang dengan diorang ! besh gilaaa. lepas tuu pusing - pusing jup kat atas tuu sebab nak tunggu wayang. hee. then, tengok lah wayang. serius memang lawak gila cerita adnan sempit. pecah perut aku. dari mula sampai laa akhir cerita tuu asyik gelak jea. haha. lepas tuu, kiteorang pergi makan kat marrybrown. hee. actually rancang nak pergi makan kat mcd tapi adda tak boleh pergi sebab kiteorang tak naik moto, ayah adda yang hantar. so, makan kat situ jea laa. sedih sebab tak dapat makan mcd. :( tapi tak pela. yang penting dapat jumpa dengan diorang. hee. :D makan kat marrybrown tuu ada laa kawan shahrul nak jumpa dia. hm. aku rasa kekok laa. ( adalah sebabnya ). aku dengan adda pergilah popular. ingat nak beli barang, tapi tak jadi sebab ramai sangat. hahaha. lagi pun buku komil yang dicari tak ada. haha. then, aku terserempak dengan HANYY JAZLAN. sumpah aku rasa kaku + kekok. tak tahu lah kenapa aku rasa macam tuu? rasa nak tercabut pun ada jantung tuu. berdebar !!!!!!! aduuu.  tapi adik dia comel sangt. i like. hee. apa - apa pun seronok dapat jumpa NOR SHUHADA dan SHAHRUL IDHAM

* thanks a lot shahrul sebab belanja saya tengok wayang ! thanks a lot adda sebab sudi keluar dengan aku. sayang kau laa adda. *


Hello Everyone !


Hello to you my readers.
Will you comfort yourself in my site?
Please respect mine and I will respect yours.
Happy reading ^^,