Hello To Myself <body><script type="text/javascript"> function setAttributeOnload(object, attribute, val) { if(window.addEventListener) { window.addEventListener('load', function(){ object[attribute] = val; }, false); } else { window.attachEvent('onload', function(){ object[attribute] = val; }); } } </script> <div id="navbar-iframe-container"></div> <script type="text/javascript" src="https://apis.google.com/js/platform.js"></script> <script type="text/javascript"> gapi.load("gapi.iframes:gapi.iframes.style.bubble", function() { if (gapi.iframes && gapi.iframes.getContext) { gapi.iframes.getContext().openChild({ url: 'https://www.blogger.com/navbar.g?targetBlogID\x3d723431457610902406\x26blogName\x3dstories+of+me+:)\x26publishMode\x3dPUBLISH_MODE_BLOGSPOT\x26navbarType\x3dBLUE\x26layoutType\x3dCLASSIC\x26searchRoot\x3dhttps://budaktetchikmerepek.blogspot.com/search\x26blogLocale\x3den_GB\x26v\x3d2\x26homepageUrl\x3dhttp://budaktetchikmerepek.blogspot.com/\x26vt\x3d-2837632734467776368', where: document.getElementById("navbar-iframe-container"), id: "navbar-iframe" }); } }); </script>
Diary

About

Follow
hari yang mengembirakan dan meyedihkan.
Monday 27 February 2012 | 4:03 pm | 0 speak(s)

berita gembira !

aku ada BFF dari Sungai Buluh. hee. nama dia Mhd Hilman Bin Sulaiman. hari ini birthday dia. :) iman sorry sebab aku tak celebrate birthday kau. minggu ni kan final week. so, kita masing - masing busy dengan test, quiz and macam - macam laa. aku nak minta maaf sangat - sangat sebab tak dapat nak celebrate birthday kau + bagi kau hadiah. serius aku tak sempat. yang penting aku dah wish birthday kau tepat pukul12malam kan? haha. mentang - mentang lah birthday so dapat lah call free kan? dia call aku sampai sejam. lama tak? haha. merepek jea sembang dengan dia ni. berangan jea lebih. hee. insyaAllah kalau ada rezeki ada laa something. :) iman thanks sebab sudi jadi kawan aku. even kau ni mengada, gediks and manja tapi kau memang baik. ( iman, jangan marah k? main - main jea. ) eman hope our fiendship never end. :)


kami ! merepek. :)

berita sedih !

tadi aku dapat markah untuk FAR100 (akaun). amat menyedihkan aku. markah yang aku terima sangat - sangat tak memuaskan aku. aku yakin aku boleh buat. tapi aku banyak main laa sekarang ni. i need struggle. so, not in mood now ! bila teringat rasa nak menangis jea. tuu laa padah nya bila tak study. :( so, mulai ni aku tekad aku mesti study betul - betul. :D wish me luck !!!!!!


  


Hello Everyone !


Hello to you my readers.
Will you comfort yourself in my site?
Please respect mine and I will respect yours.
Happy reading ^^,