Hello To Myself <body><script type="text/javascript"> function setAttributeOnload(object, attribute, val) { if(window.addEventListener) { window.addEventListener('load', function(){ object[attribute] = val; }, false); } else { window.attachEvent('onload', function(){ object[attribute] = val; }); } } </script> <div id="navbar-iframe-container"></div> <script type="text/javascript" src="https://apis.google.com/js/platform.js"></script> <script type="text/javascript"> gapi.load("gapi.iframes:gapi.iframes.style.bubble", function() { if (gapi.iframes && gapi.iframes.getContext) { gapi.iframes.getContext().openChild({ url: 'https://www.blogger.com/navbar.g?targetBlogID\x3d723431457610902406\x26blogName\x3dstories+of+me+:)\x26publishMode\x3dPUBLISH_MODE_BLOGSPOT\x26navbarType\x3dBLUE\x26layoutType\x3dCLASSIC\x26searchRoot\x3dhttps://budaktetchikmerepek.blogspot.com/search\x26blogLocale\x3den_GB\x26v\x3d2\x26homepageUrl\x3dhttp://budaktetchikmerepek.blogspot.com/\x26vt\x3d-2837632734467776368', where: document.getElementById("navbar-iframe-container"), id: "navbar-iframe" }); } }); </script>
Diary

About

Follow
NOR SHUHADA !
Wednesday 11 January 2012 | 3:14 pm | 0 speak(s)

ni laa dia, my bestie!

nama dia NOR SHUHADA SANSUDIN. she is my bestie. adda, aku nak luah kan something ni. aku terharu sangat bila aku baca blog kau. :') tapi kan ada sumpah beb, aku rindu sangat - sangat masa aku form 6 dulu. aku rindu dekat kau ! aku dengan kau selalu bersama - sama. kemana jek mesti berdua. aku sayang kau sangat - sangat. kalau aku teringat benda ni aku rasa nak menangis jea. aku dengan kau jea boleh wei. kita ni sempoi + satu kepala pulak tuu. apa - apa hal mesti kita berdua jea.serius aku jelez bila kau dah ada yang rapat dengan kau. aku pulak dah jarang ada dekat kau, tak macam dulu. :'( tapi tak apa, at least ada yang jaga kau dan happy kan kau. yang penting kau jangan laa sedih - sedih tau. nak story dengan kau pun best jea. bila aku kat sini kita dah jarang jumpa kan? bila aku balik, kau pulak busy. sedih aku. :'( em, aku rindu kita dulu suka sangat pergi beli air slurpee sama - sama lepas jea balik sekolah. balik sekolah bukan terus balik rumah, mesti kita ronda - ronda dulu kan? beb, serius aku rindu. :'( aku nak macam dulu - dulu. kat sini orang nye tak macam kita form6. aku tak jumpa orang macam kau. orang yang sporting, gila - gila, attitude yang macam kau. kau baik, suka layan kerenah aku. aku kan manja dengan kau. kau laa kawan aku sampai bila - bila. kau kan kakak aku. hee. adda, dulu kita selalu pergi beli bread point + mcd kan? aku rindu dan aku nak makan mcd !!!!!! adda, aku doakan kau berjaya dalam kehidupan. goodluck untuk exam STPM. aku tahu kau boleh buat punya. chaiyook okay my dear ? kau ignore jea apa yang orang cakap, yang penting kau boleh, kau jadi diri kau. hope kau dapat 4FLAT lah ! gambate !! 

* aku harap pershabatan kita sampai bila - bila. aku harap kau tak akan tinggal kan aku. *

mood : sedih



Hello Everyone !


Hello to you my readers.
Will you comfort yourself in my site?
Please respect mine and I will respect yours.
Happy reading ^^,