Hello To Myself <body><script type="text/javascript"> function setAttributeOnload(object, attribute, val) { if(window.addEventListener) { window.addEventListener('load', function(){ object[attribute] = val; }, false); } else { window.attachEvent('onload', function(){ object[attribute] = val; }); } } </script> <div id="navbar-iframe-container"></div> <script type="text/javascript" src="https://apis.google.com/js/platform.js"></script> <script type="text/javascript"> gapi.load("gapi.iframes:gapi.iframes.style.bubble", function() { if (gapi.iframes && gapi.iframes.getContext) { gapi.iframes.getContext().openChild({ url: 'https://www.blogger.com/navbar.g?targetBlogID\x3d723431457610902406\x26blogName\x3dstories+of+me+:)\x26publishMode\x3dPUBLISH_MODE_BLOGSPOT\x26navbarType\x3dBLUE\x26layoutType\x3dCLASSIC\x26searchRoot\x3dhttps://budaktetchikmerepek.blogspot.com/search\x26blogLocale\x3den_GB\x26v\x3d2\x26homepageUrl\x3dhttp://budaktetchikmerepek.blogspot.com/\x26vt\x3d-2837632734467776368', where: document.getElementById("navbar-iframe-container"), id: "navbar-iframe" }); } }); </script>
Diary

About

Follow
kegilaan kami !
Monday 2 January 2012 | 6:54 pm | 0 speak(s)


pada tahun baru ni 01012012 (semalam laa ) baru updates. sebab semalam tak sempat. hee. semalam aku, raja nurdianah dan nor nazira pergi keluar jenjalan naik kereta. actually tak rancang apa - apa pun. tiba - tiba dalam pukul 2.30 petang diyyana call aku.

diyyana : niza kau free tak?
aku : free jea. kenapa?
diyyana : pukul3 aku dengan nazira ambil kau kat rumah.
aku : pergi mana?
diyyana : pergi mana - mana jea la. siap cepat ! hee.
aku : confirm kea? 
diyyana : mesti la. okay byee.
aku : bye.

so, pukul 3 petang sampai lah diyyana dengan nazira bersama keretanya. haha. yang drive nazira lah ! so, dalam kereta ni actually kami bertiga tak tahu nak pergi mana. haha. macam apa jek. bincang punya bincang last - last pergi rumah nurul najah dulu sebab nazira nak hantar barang. kiteorang sembang - sembang la. sebab dah lama tak jumpa. then, lepas jea pergi rumah najah kiteorang tak tahu nak pergi mana nak makan mcd tapi tak tahu nak makan kat mana satu. last - last kami makan dekat mcd jalan kuala. :) wink wink. best ! hee. burger yang aku order tuu ade kulat. grr ! tak pernah - pernah aku makan mcd kena macam tuu. nazira lah yang tukar kan burger tuu. hee. baik kan dia? :) kiteorang pun lepak kat situ. makan - makan. bertukaar - tukar cerita. cerita pengalaman masing - masing. bukan senang nak jumpa diorang ni. nazira sekarang SPA dekat johor. jauh kan? diyyana pulak belajar kat matrik gopeng same course dengan aku accounting. but dia ambil setahun jea la. lepas tuu kiteorang pusing - pusing lagi. tak tahu nak pergi mana ni. nak pergi taman tapi tak tahu nak pergi taman mana. kiteorang lalu kat padang polo tapi tak singgah pun. last - last kiteorang pergi pergi taman botani dekat simpang pulai. jauh kan? haha. lepak sana. snap - snap picture. jalan - jalan kat sana. tengok pemandang aand ikan - ikan. ikan - ikan kat sana besar - besar beb ! haha. sambil tuu story mory lah. hee. aku kena balik sebelum pukul 7. nanti mak aku mesti marah laa kalau lambat. hee. lepas tuu diyyana ni call mak aku minta kebenaran untuk aku balik lambat. haha. lawak kan? mula - mula mak aku cakap pukul 7. lepas tuu, dia ni pujuk lagi, mak aku bagi pukul 8 lepas tuu dia pujuk lagi mak aku cakap pukul 9 malam. so, nazira dan diyyana pun cakap okaylah. tapi kalau korang dengar memang lawak la. hehe. korang tahu tak lepas tuu pergi mana? pusing - pusing cari tempat karaoke. hee. tak tahu nak pergi mana. nak pergi yang dekat situ tutup. nak pergi kat situ pulak takut penuh. last - last pergi karaoke dekat GM jea. first time aku masuk tempat tuu. ni pun sebab atas paksaan diyyana dan nazira la. hee. aku pun follow. dalam tempat karaoke tuu memang laa lawak beb. macam - macam laa kerenah dan nyanyi kami bertiga ni. hee. lagu last sekali paling lawak. haha. itu rahsialah. hanya kami bertiga jek tahu. haha. abis jea karaoke tuu pukul 9.15 malam. actually dah langgar waktu yang mak aku bagi kebenaran kan? kiteorang terus balik, pergi topup then pergi rumah kawan sebab nazira ada hal. sampai rumah aku pukul 10 malam. haha. diyyana dan nazira ni rapat juga dengan mak aku. dorang turun untuk jumpa mak aku. mak aku cakap ni dah lewat sejam ni. hee. aku gelak jea. diorang tuu sempat lagi sembang - sembang dengan mak aku. mak aku tak marah pun. hehehe. best sangat dapat keluar dengan diorang. :) hope we can meet again ! <3 aku kongsi sikit laa picture nye okay?

aku / diyyana ! merepek jea kn? heee. 
nazira / aku. haha.

diyyana / aku kegilaan kami ! hee

ni nazira !
diyyana / aku. lps makan, posing lah ! hee.


* cukap lah pic ni. :) malas nak upload. hee. seronok jek dengan dorang. best ! jangan jelez okay ! hee. :P *




Hello Everyone !


Hello to you my readers.
Will you comfort yourself in my site?
Please respect mine and I will respect yours.
Happy reading ^^,