Hello To Myself <body><script type="text/javascript"> function setAttributeOnload(object, attribute, val) { if(window.addEventListener) { window.addEventListener('load', function(){ object[attribute] = val; }, false); } else { window.attachEvent('onload', function(){ object[attribute] = val; }); } } </script> <div id="navbar-iframe-container"></div> <script type="text/javascript" src="https://apis.google.com/js/platform.js"></script> <script type="text/javascript"> gapi.load("gapi.iframes:gapi.iframes.style.bubble", function() { if (gapi.iframes && gapi.iframes.getContext) { gapi.iframes.getContext().openChild({ url: 'https://www.blogger.com/navbar.g?targetBlogID\x3d723431457610902406\x26blogName\x3dstories+of+me+:)\x26publishMode\x3dPUBLISH_MODE_BLOGSPOT\x26navbarType\x3dBLUE\x26layoutType\x3dCLASSIC\x26searchRoot\x3dhttps://budaktetchikmerepek.blogspot.com/search\x26blogLocale\x3den_GB\x26v\x3d2\x26homepageUrl\x3dhttp://budaktetchikmerepek.blogspot.com/\x26vt\x3d-2837632734467776368', where: document.getElementById("navbar-iframe-container"), id: "navbar-iframe" }); } }); </script>
Diary

About

Follow
annoying !
Tuesday 17 January 2012 | 8:53 pm | 0 speak(s)




actually aku tak tahu macam mana aku nak cerita apa yang aku rasa sekarang.aku dah laa serabut. dengan macam - macam masalah. kawan, belajar, result, quiz, test. please, aku datang UITM SERI ISKANDAR ni sebab aku nak belajar + berjaya. but now, aku rase BORING ! apa perasaan korang if dalam kelas korang ada yang tak suka korang? sedihkan? aku manusia, aku tak perfect. but don't treat me like that. aku manusia ada perasaan juga. apa salah aku sampai dia and kawan dia tak nak tegur aku. serius aku terasa. hm.salah kea aku berkawan dengan orang? salah kea aku rapat dengan lelaki classmate aku? salah kea aku anggap mereka abang aku? kalau kau tak nak aku kawan dengan lelaki ni bagitahu aku terus ! face to face dengan aku bagitahu aku apa yang kau tak puas hati dengan aku. aku tak suka kau tarik muka + masam - masam muka. der, kita sekarang kat university. be matured please. act like university level not like childish ! tak kan berkawan pun nak cemburu. hello, jangan laa macam tuu kau tuu dah besar la. annoying tahu tak. now, aku dah rasa tak best dah kat UITM SERI ISKANDAR. dah tak ada feel. aku baru nak rasa sesuaikan diri kat sini but now, everything musnah. dulu waktu aku form6 lagi best even pelbagai bangsa, cina, melayu and india tapi kiteorang like family. miss them so much ! until now they still remember me. i'm really appreciate that. tak macam kelas aku yang kat UITM SERI ISKANADAR, everything like a enemies. semua dah lah tak bersatu padu. perrghhhh. serius aku dah ta seronok kat UITM SERI ISKANDAR. aku rasa kat sini sangat - sangat lonely. em, aku rindu kawan - kawan aku yang kat sini. aku sayang diorang ! dorang always beside me whatever happen. muahhhhhx ! hee.


Hello Everyone !


Hello to you my readers.
Will you comfort yourself in my site?
Please respect mine and I will respect yours.
Happy reading ^^,