Hello To Myself <body><script type="text/javascript"> function setAttributeOnload(object, attribute, val) { if(window.addEventListener) { window.addEventListener('load', function(){ object[attribute] = val; }, false); } else { window.attachEvent('onload', function(){ object[attribute] = val; }); } } </script> <div id="navbar-iframe-container"></div> <script type="text/javascript" src="https://apis.google.com/js/plusone.js"></script> <script type="text/javascript"> gapi.load("gapi.iframes:gapi.iframes.style.bubble", function() { if (gapi.iframes && gapi.iframes.getContext) { gapi.iframes.getContext().openChild({ url: 'https://www.blogger.com/navbar.g?targetBlogID\x3d723431457610902406\x26blogName\x3dstories+of+me+:)\x26publishMode\x3dPUBLISH_MODE_BLOGSPOT\x26navbarType\x3dBLUE\x26layoutType\x3dCLASSIC\x26searchRoot\x3dhttp://budaktetchikmerepek.blogspot.com/search\x26blogLocale\x3den_GB\x26v\x3d2\x26homepageUrl\x3dhttp://budaktetchikmerepek.blogspot.com/\x26vt\x3d6330059791133112261', where: document.getElementById("navbar-iframe-container"), id: "navbar-iframe" }); } }); </script>
Diary

About

Follow
wahai rambut !
Sunday, 11 December 2011 | 2:23 pm | 0 speak(s)

gambar hiasan.

rambut ouh rambut. kenapa rambut aku semakin nipis? semakin banyak gugur? sejak - sejak aku sambung belajar di UITM Seri Iskandar. aku rasa mahu menangis bila melihat rambut aku jadi macam ni. bukan aku seorang jea perasan dengan perubahan rambut aku. mak dan kakak aku pun turut tanya kenapa rambut aku makin nipis. sebab sebelum ni rambut aku lebat. rambut aku yang pnjang ni sudah jadi nipis. macam mana ni? :'( aku rasa keadaan air di UITM Seri Iskandar ni menyebabkan keadaan rambut aku jadi macam ni. bukan aku seorang jea yang cakap. roomate aku dan kawan - kawan aku dekat Seri Iskandar pun cakap macam tuu. sedih laa aku kalau rambut aku macam ni. boleh botak aku kalau rambut aku berterusan jadi macam ni. wawawawa. :'( ada idea tak nak pulih kan keadaan rambut aku ni? patut kea aku potong rambut aku? ouh, tidak akan aku potong rambut aku bagi pendek. aku memang sayang rambut aku yang panjang ini. memang tak akan la. haha. tapi rambut aku macam dah rosak bila tinggal dekat UITM Seri Iskandar. ni yang menyebabkan aku rasa nak balik rumah hari - hari ni. huh ! dulu rambut aku macam kat gambar hiasan tuu. cantik kan? ( wahhhh, perasan gila, just joke okay? hehe. ) tapi yang pasti rambut aku dulu tak macam sekarang ! aku tension kalau macam ni. grrr ! apa aku nak buat ni? any idea pleaseeeeeee. :D



Hello Everyone !


Hello to you my readers.
Will you comfort yourself in my site?
Please respect mine and I will respect yours.
Happy reading ^^,