Hello To Myself <body><script type="text/javascript"> function setAttributeOnload(object, attribute, val) { if(window.addEventListener) { window.addEventListener('load', function(){ object[attribute] = val; }, false); } else { window.attachEvent('onload', function(){ object[attribute] = val; }); } } </script> <div id="navbar-iframe-container"></div> <script type="text/javascript" src="https://apis.google.com/js/platform.js"></script> <script type="text/javascript"> gapi.load("gapi.iframes:gapi.iframes.style.bubble", function() { if (gapi.iframes && gapi.iframes.getContext) { gapi.iframes.getContext().openChild({ url: 'https://www.blogger.com/navbar.g?targetBlogID\x3d723431457610902406\x26blogName\x3dstories+of+me+:)\x26publishMode\x3dPUBLISH_MODE_BLOGSPOT\x26navbarType\x3dBLUE\x26layoutType\x3dCLASSIC\x26searchRoot\x3dhttps://budaktetchikmerepek.blogspot.com/search\x26blogLocale\x3den_GB\x26v\x3d2\x26homepageUrl\x3dhttp://budaktetchikmerepek.blogspot.com/\x26vt\x3d-2837632734467776368', where: document.getElementById("navbar-iframe-container"), id: "navbar-iframe" }); } }); </script>
Diary

About

Follow
terima kasih.
Saturday 3 December 2011 | 11:57 am | 0 speak(s)

happy !

korang tahu tak, aku tak tahu dengan perasaan aku ni. kadang - kadang rasa happy, kadang - kadang rasa sedih, kadang - kadang rasa nak menangis. aku sendiri tak tahu dengan keadaan aku. huhu. but aku just ignore jea la. sekarang aku dah tak kisah orang nak cakap apa pasal aku. yang penting DON'T JUDGE THE BOOK BY IT'S COVER ! siapa - siapa yang kenal aku diaorang tahu aku macam mana. tuu yang aku sayang diorang tuu. hee. yang diorang tahu aku TAK HIPOKRIT. yang penting aku dah lupa semua masalah aku. ngee. :D aku fokus pada aku punya study lagi bagus. kan? walau apa pun aku dengan dia tetap kawan baik sampai bila - bila. so, i don't care apa orang nak cakap apa. haha. kejam tak aku? aku jadi tabah, kuat semua tuu sebab keadaan + masalah yang pernah aku tempuh selama ni. so, korang if ada masalah jangan la nak mengeluh. sebab apa yang berlaku ada hikmah dan mengajar kita erti kehidupan. ni juga akan mengajar kita lebih matang. :) aku juga tak paham tak salah kan kita nak sayang dekat siapa - siapa yang kita nak? tuu hak individu. haha. so, jangan nak jealous boleh? ngee. terima kasih sangat tetap ada pada saya walaupun apa jua sekali keadaan yang berlaku. awak memang baiklah. hee. awak jangan tinggalkan saya k? sebab saya memang tak akan tinggalkan awak ! haha. so, aku memang happy sangat. sebab aku ada orang - orang sayang kat aku. aku boleh bertahan sebab ade korang semua. so, memang aku sayang korang ! MUAHX ! :) <3


* jangan ada siapa - siapa terasa or apa - apalah. sebab aku nak merepek dekat aku punya blog. haha *


Hello Everyone !


Hello to you my readers.
Will you comfort yourself in my site?
Please respect mine and I will respect yours.
Happy reading ^^,