Hello To Myself <body><script type="text/javascript"> function setAttributeOnload(object, attribute, val) { if(window.addEventListener) { window.addEventListener('load', function(){ object[attribute] = val; }, false); } else { window.attachEvent('onload', function(){ object[attribute] = val; }); } } </script> <div id="navbar-iframe-container"></div> <script type="text/javascript" src="https://apis.google.com/js/platform.js"></script> <script type="text/javascript"> gapi.load("gapi.iframes:gapi.iframes.style.bubble", function() { if (gapi.iframes && gapi.iframes.getContext) { gapi.iframes.getContext().openChild({ url: 'https://www.blogger.com/navbar.g?targetBlogID\x3d723431457610902406\x26blogName\x3dstories+of+me+:)\x26publishMode\x3dPUBLISH_MODE_BLOGSPOT\x26navbarType\x3dBLUE\x26layoutType\x3dCLASSIC\x26searchRoot\x3dhttps://budaktetchikmerepek.blogspot.com/search\x26blogLocale\x3den_GB\x26v\x3d2\x26homepageUrl\x3dhttp://budaktetchikmerepek.blogspot.com/\x26vt\x3d-2837632734467776368', where: document.getElementById("navbar-iframe-container"), id: "navbar-iframe" }); } }); </script>
Diary

About

Follow
samseng !
Sunday 18 December 2011 | 12:37 pm | 0 speak(s)

gmbar hiasan
samseng ! kenapa aku nak tulis entry pasal samseng? sebab adik aku kena belasah dengan sekumpulan samseng. aku sedih sangat - sangat bila pukul 12 malam mak aku call sebab bagitahu adik aku kena belasah dengan kumpulan samseng. adik aku seorang jea tapi kena belasah dengan ramai orang. tak fair la kan? memang laa aku menangis bila mak aku cakap macam tuu. mak aku cakap adik aku teruk. kawan adik aku bawa dia balik. mak aku cakap bengkak - bengkak muka dia. badan kena pijak. lepas adik aku balik rumah, geng - geng tuu boleh telefon adik aku lagi nak jumpa. wei, babi la ! ayah aku nak jumpa jea geng - geng tuu tapi mak aku suruh report polis. bahaya doe. so, ayah dan abang aku buat laa report polis. lepas tuu kene pergi hospital untuk check up. yela, sebab adik aku da teruk. settle semua tuu pukul 4 pagi. aku rasa nak balik nak tengok keadaan adik aku. aku rasa benci sangat - sangat dekat orang - orang macam tuu. sebab diorang usik family aku. aku memang pantang bila orang usik family aku. diorang ingat diorang dah cukup kuat kea sampai sesuka hati jea nak belasah adik aku? wei, adik aku umur baru 15 tahun. yang belasah adik aku tuu orang besar. tak boleh kea settle elok - elok? tak akan diorang tak boleh fikir ! matured laa wei ! macam sial ! pagi - pagi aku call mak aku cakap geng - geng samseng tuu nak jumpa adik aku lagi. what the fuck ! serius aku risau gilee. sedih doe. korang tahu tak puncanye cuma pasal handphone jea. kawan adik aku ni, girl datang rumah bagi pinjam phone. tapi tak lama pun. girl tuu yang nak bagi pinjam. adik aku dah pulangkan dah. tapi aku tak tahu laa apa yang girl tuu cakap dekat abang dia. sampai abang dia hantar geng - geng samseng dia untuk belasah adik aku. tapi girl tuu macam hareeem sebab pengecut. kenapa adik aku, mak aku, kawan - kawan adik aku call dia tak nak angkat? mesti kau ada muslihat kan? damn siot ! wei, korang semua tak akan selamat. korang mesti dapat balasan punya ! aku harap korang masuk jail cepat - cepat. orang macam korang tak layak hidup. aku benci sangat - sangat dengan orang macam ni. kalau terjadi apa - apa dekat adik aku or family aku memang aku tak maafkan diorang samapi bila - bila ! tak aman laa dunia dan akhirat !


* sorry laa bahasa aku kali ni kasar sangat. serius aku memang bengang gile. grrr ! *


p/s : jangan nak cakap apa - apa okay kalau korang semua tak tahu kisah sebenar ! terima kasih.


Hello Everyone !


Hello to you my readers.
Will you comfort yourself in my site?
Please respect mine and I will respect yours.
Happy reading ^^,