Hello To Myself <body><script type="text/javascript"> function setAttributeOnload(object, attribute, val) { if(window.addEventListener) { window.addEventListener('load', function(){ object[attribute] = val; }, false); } else { window.attachEvent('onload', function(){ object[attribute] = val; }); } } </script> <div id="navbar-iframe-container"></div> <script type="text/javascript" src="https://apis.google.com/js/platform.js"></script> <script type="text/javascript"> gapi.load("gapi.iframes:gapi.iframes.style.bubble", function() { if (gapi.iframes && gapi.iframes.getContext) { gapi.iframes.getContext().openChild({ url: 'https://www.blogger.com/navbar.g?targetBlogID\x3d723431457610902406\x26blogName\x3dstories+of+me+:)\x26publishMode\x3dPUBLISH_MODE_BLOGSPOT\x26navbarType\x3dBLUE\x26layoutType\x3dCLASSIC\x26searchRoot\x3dhttps://budaktetchikmerepek.blogspot.com/search\x26blogLocale\x3den_GB\x26v\x3d2\x26homepageUrl\x3dhttp://budaktetchikmerepek.blogspot.com/\x26vt\x3d-2837632734467776368', where: document.getElementById("navbar-iframe-container"), id: "navbar-iframe" }); } }); </script>
Diary

About

Follow
rindunyee !
Tuesday 27 December 2011 | 2:13 pm | 0 speak(s)

:'(

rindu ouh rindu ! korang, aku rindu gileeeee kenangan sebelum ni. aku tak tahu kenapa sejak kebelakangan ni aku selalu teringan kenangan - kenangan lalu. 

aku rindu seseorang yang pernah rapat dengan aku. dulu kau selalu ada untuk aku. boleh dikatakan setiap hari juga laa mesej. bila online facebook kita selalu IM. kadang - kadang kita call. kadang - kadang kita jumpa. kadang - kadang kita keluar bersama. wow, sweetnyeeee. hee. sekarang semuanya berubah sudah. nak balas mesej pun dah susah. nak IM dekat facebook pun dah payah, if aku ta IM dulu, tak ada laa dia nak IM dengan aku. :( pasal call, memang dah tak la. nak jumpa jangan harap la, if jumpa pun tak macam mana nak keluar. ya Allah, sedihnya if teringan semua ni. dulu aku dengan dia selalu bergurau senda, sekarang mana ada dah. macam mana lah nak kembalikan semua tuu? aku rasa sedih gileee + rindu sangat dengan semua tuu. tapi tak apalah. aku paham. aku kena happy. chill jea. :')


aku rindu seseorang kawan yang pernah aku rapat start dari sekolah. kau tahu tak aku rindu kau gileeee. dulu selalu jumpa. sekarang, nak jumpa kau pun susah.hm. sekarang kenapa kau bila susah, bila memerlukan aku baru kau cari aku? baru kau call aku, baru kau mesej aku. kenapa? dulu kau selalu ada untuk aku. selalu mesej dengan aku, selalu call aku. share problems dengan aku. sekarang kau ada problems baru cari aku. kau akan cari aku di saat kau memerlukan aku. aku rindu kenangan dulu - dulu dengan kau. asal kau buat macam ni? macam mana nak kembali balik semua tuu? chill ! try untuk happy. :')


* PEOPLE CAN CHANGE ANYTIME RIGHT? korang ingat aku tak ada perasaan kea korang buat macam tuu kat aku? tapi tak apa. aku kuat. aku try untuk happy. aku tak boleh lemah dengan semua ni. hm. thanks sebab pernah hadir dalam hidup aku, pernah happy kan aku dan semua lah. even, benda tuu hanya lah sementara. aku sangat hargainya. tak apa, biar aku yang jauh kan diri dari korang. at least aku tak sedih sangat bila aku yang jauh kan diri dari korang. fine, mulai hari ini aku tekad tak akan ganggu korang. aku tak akan lupa kan korang, just aku tak akan ganggu korang lagi. tuu jea. korang akan dapat kawan yang lebih baik dari aku. pleaseeee lepas ni jangan cari lagi sebab aku tak akan cari korang juga. korang tak perlu ambil tahu or risau pasal aku. aku minta maaf dari hujung rambut hingga hujung kaki kalau - kalau aku ada buat salah elama persahabatan kita terjalin. thanks for eveything. aku doakan korang bahagia dan terus bahagia. semoga korang berjaya dalam kehidupan. :') *


p/s : siapa makan cili terasa pedasnya. ni luahan aku. this is my blog. so, suka hati aku nak merepek or nak tulis apa - apa. jangan salah sangka. terima kasih !

mood : sedih.



Hello Everyone !


Hello to you my readers.
Will you comfort yourself in my site?
Please respect mine and I will respect yours.
Happy reading ^^,