Hello To Myself <body><script type="text/javascript"> function setAttributeOnload(object, attribute, val) { if(window.addEventListener) { window.addEventListener('load', function(){ object[attribute] = val; }, false); } else { window.attachEvent('onload', function(){ object[attribute] = val; }); } } </script> <div id="navbar-iframe-container"></div> <script type="text/javascript" src="https://apis.google.com/js/platform.js"></script> <script type="text/javascript"> gapi.load("gapi.iframes:gapi.iframes.style.bubble", function() { if (gapi.iframes && gapi.iframes.getContext) { gapi.iframes.getContext().openChild({ url: 'https://www.blogger.com/navbar.g?targetBlogID\x3d723431457610902406\x26blogName\x3dstories+of+me+:)\x26publishMode\x3dPUBLISH_MODE_BLOGSPOT\x26navbarType\x3dBLUE\x26layoutType\x3dCLASSIC\x26searchRoot\x3dhttps://budaktetchikmerepek.blogspot.com/search\x26blogLocale\x3den_GB\x26v\x3d2\x26homepageUrl\x3dhttp://budaktetchikmerepek.blogspot.com/\x26vt\x3d-2837632734467776368', where: document.getElementById("navbar-iframe-container"), id: "navbar-iframe" }); } }); </script>
Diary

About

Follow
penat.
Thursday 8 December 2011 | 12:33 pm | 0 speak(s)

aku penat ! dengan semua perkara yang berlaku dekat aku. tapi aku redha kerana dengan apa yang berlaku pada aku. semua ni dugaan. apa yang berlaku membuatkan aku tambah kuat dan tabah untuk menghadapinya. aku penat menjaga hati orang lain. tapi tak ada seorang pun nak jaga hati aku. last - last dalam banyak hal aku juga dipersalahkan. semua aku pendam. ada siapa ambil tahu, mestila tak ada. memang semua nampak aku happy sepanjang masa tapi dalaman aku ni tak sekuat kat luaran. aku hanya mampu menangis dan terus menangis. kerana dengan menangis aku rasa tambah kuat dan rasa lega. umpama masalah aku macam hilang. aku penat melayan perangai orang. setiap manusia mempunyai yang berbeza dan mempunyai latar belakang yang berbeza. beb, dalam dunia ni tak ada manusia yang perfect okay ! so, if ada masalah just settle cara elok - elok. tak perlu laa nak kutuk - kutuk belakang or nak bercerita dekat orang lain. :) aku kadang - kadang pelik benda yang kecik boleh jadi besar. benda cuma salah faham jea pun. cuba jadi matured. fikir tuu biarlah jadi orang yang dewasa. jangan jadi macam budak - budak la. come on la beb ! aku ni pun manusia, tambah - tambah lagi perempuan. mempunyai hati dan perasaan. perempuan ni seorang yang lembut, sensitif and so on la. tapi, perempuan ni kuat, tabah ! dalam hal yang aku hadapi sekarang ni, aku banyak kehilangan kawan yang aku sayang. memang aku tak kuat la. aku hilang kawan, tak kan aku boleh tersenyum. memang aku sedih, menangis la. tapi tak ada siap yang tahu. aku buat - buat happy supaya aku boleh terima semua ni. i must learn to accept it ! aku dengan dia makin hari aku rasa makin renggang. macam mana aku nak terima semua ni? hm. sampai bila aku nak menangis atas sebab ni? hm. aku penat gilee. sampai ada yang block aku dari facebook, sampai ada yang hide blog dari aku tengok. ape benda semua ni. memang aku tak kesah la kalau nak block aku pun. lantak la. serius, aku penat sangat. yes, semua orang percaya kau, semua orang sayang kau tapi aku, semua orang ta percaya aku, semua orang benci aku. aku terima. benda tuu aku malas nak fikir. siapa nak kawan dengan aku, aku seribu kali ganda nak kawan dengan korang. tapi bila aku buat baik dengan korang, janganlah korang pijak aku pulak. aku susah untuk benci orang tapi jangan sampai buat aku benci orang ! aku penat menyayangi orang. aku penat mencintai orang. semua yang aku sayang semua akan tinggalkan aku. :'( ada masalah mesti akan clash ( means bila tengah bercouple ). tapi bila kita sudah menyayangi , mencintai sesorang bukan mudah untuk melupakan. kena ambil masa. hm. i need time to accept everything. i need time untuk hilangkan semua perasaan itu walaupun bukan mudah untuk melakukan. yes, memang aku still sayang dia, tapi itu semua sudah berlalu. past is past ! aku kena terima. :') tapi macam mana? hm.


* luahan aku *


p/s : ni blog aku, aku suka merepek. aku nak tulis apa pun hak aku. jangan salah sangka. jangan main tuduh.  terima kasih. 


Hello Everyone !


Hello to you my readers.
Will you comfort yourself in my site?
Please respect mine and I will respect yours.
Happy reading ^^,