Hello To Myself <body><script type="text/javascript"> function setAttributeOnload(object, attribute, val) { if(window.addEventListener) { window.addEventListener('load', function(){ object[attribute] = val; }, false); } else { window.attachEvent('onload', function(){ object[attribute] = val; }); } } </script> <div id="navbar-iframe-container"></div> <script type="text/javascript" src="https://apis.google.com/js/platform.js"></script> <script type="text/javascript"> gapi.load("gapi.iframes:gapi.iframes.style.bubble", function() { if (gapi.iframes && gapi.iframes.getContext) { gapi.iframes.getContext().openChild({ url: 'https://www.blogger.com/navbar.g?targetBlogID\x3d723431457610902406\x26blogName\x3dstories+of+me+:)\x26publishMode\x3dPUBLISH_MODE_BLOGSPOT\x26navbarType\x3dBLUE\x26layoutType\x3dCLASSIC\x26searchRoot\x3dhttps://budaktetchikmerepek.blogspot.com/search\x26blogLocale\x3den_GB\x26v\x3d2\x26homepageUrl\x3dhttp://budaktetchikmerepek.blogspot.com/\x26vt\x3d-2837632734467776368', where: document.getElementById("navbar-iframe-container"), id: "navbar-iframe" }); } }); </script>
Diary

About

Follow
my classmate !
Wednesday 28 December 2011 | 3:24 pm | 0 speak(s)

AAC1101A

AAC1101A tuu nama kelas aku lah ! hee. hari ini tiba - tiba pulak rasa nak bercerita tentang classmate aku. hee. dalam kelas aku ada 34 orang. 9 lelaki ( sikitkan? biasalah. ) 25 perempuan. so, dalam kelas aku majoriti mestilah perempuan. aku ta lah rapat dengan semua. aku cuma pernah tegur + bersembang dengan 4 orang lelaki jea dalam kelas aku. hee. nama diorang Mhd Hilman ( Iman ), Azeem, Najid Hamimi ( Najid ), dan Shukri. yang perempuan tuu semua la, cuma ta laa rapat sangat. macam - macam tuu jea la. ngee. bukan aku sombong tapi maybe belum ade chemistry untuk rapat dengan diorang. setakat sembang + tegur - tegur macam tuu boleh la. aku rapat pun dengan dua orang jea dalam kelas tuu. nama mereka ialah Wan Safiah ( Wan ) dan Ain Nabella ( Kak Ain ). ( skemanya ayat aku. hee ) actually, diorang sporting, best, tak kedekut ilmu dan semua la. bagi aku setiap orang dalam kelas tuu mempunyai attitude yang berbeza - beza. diorang juga mempunyai kerakter yang berbeza - beza. ada salah seorang lelaki dalam kelas aku ni pelik gileeee. bagi aku lah. koarang nak tahu kenapa? aku nak cerita laa ni. hee. name dia tak silap aku Hazmi. dia ni memang pelik. dia ni, suka pandang orang bukan tepat, dia pandang menguna kan mata jea. sipi - sipi. lepas tuu tengok orang atas bawah, then, dia akan senyum. aku pun tak tahu kenapa. lepas tuu suka cakap comey - comey. eeeeiwwww. if orang tanya, dia macam tak tahu jekk nak cakap apa. macam blurrrr. dia ni macam bajet bagus. actually bukan aku seorang jekk yang takut dengan dia. ramai tau. kalau korang tengok dia pun korang mesti takut. hee. aku memang tak pernah tegur dia. nak pandang dia pun aku takut. huhu. tutup cerita pasal dia. adat laa akan bila masuk universiti ni. masing - masing sambil belajar nak cari pasangan. Azeem ni minat kat salah seorang classmate aku nama dia Ain. yang aku tahu diorang selalu mesej juga la. ak tak tahu laa apa jadi. if dia cerita baru aku tahu. nampak nya tak ada apa - apa perkembangan. masing - masing tengah mengenali hati budi masing - masing.  Shukri pulak tengah tackle Ummi. Ummi ni pun classmate aku juga. tapi aku tak tahu sangat pasal diorang. hee. aku selalu perli Shukri tuu sebab dia suka kacau aku. ngee. Hilman pula, dah ada dah. cantek + cun dia punye girlfiee. hee. tapi bukan laa classmate dan bukan juga budax UITM Seri Iskandar. bagi aku, paling smart n hensem laa juga dia lah, Hilman. yang lain biasa - biasa jekk. Ain Nabella ni umur dia 19 tahun. aku panggil dia akak. tapi dia ni baik, suka bagi nasihat dan semangat. akak ni pun dah ada. hensem dia punye boyfiee. hee. Wan Safiah pulak SINGLE macam AKU. hee. Wan Safiah ni kawan lama aku masa form 3. hee. Wan Safiah ni cantek ! putih ! kalau korang tengok mesti nak ngorat la. tapi bukan senang tau tak. :D Najid Hamimi pun single. dia ni papa rap kelas aku. bagi aku dia ni okay la. apa - apa hal mesti share dengan aku. mesti tanya pendapat aku. lawak jea kau ni beb. hee. anak manja sikit dia ni ( jangan marah. ). ngee. Ain Nabella, Wan Safiah, Hilman dan Shukri selalu gosip kan aku dengan dia. grr ! eee, sabar jea la. aku dengan dia kawan jekk laa. tak lebih pun. :) tak yah laa gosip kan lagi pleaseeeee. classmate aku ni semua pandai - pandai. tergugat juga lah aku. huhu. takut. tapi kiteorang saling bantu membantu. hee. dalam kelas tuu juga ada laa perempun - perempuan yang bergaya. normal laa tuu kan? hee. so, ni adalah serba sedikit tentang budak kelas saya. :)



Aku, Kak Ain, Wan

Sukri

Najid Hamimi ( class rap )

Mhd Hilman

Azeem

* ni lah mereka ! guys, sorry sebab ambil gambar tanpa kebenaran dekat facebook. hee. diorang semua ni sporting. Hilman, Najid, Shukri suka panggil aku PENDEK ! eee, sabar jea laa dengan diorang ni. hee. dorang ni semua baik. pandai - pandai pulak tuu. hehehe. wei, tiba - tiba aku rasa rindu laa kat korang. hee. wink wink ! tak sabar nak jumpa korang nih. hehe. *


mood : rindu + tak sabar nak balik Seri Iskandar. :) tapi bila ada kat sana tak sabar nak balik rumah ! haha. pening. ting tong. huhu.





Hello Everyone !


Hello to you my readers.
Will you comfort yourself in my site?
Please respect mine and I will respect yours.
Happy reading ^^,