Hello To Myself <body><script type="text/javascript"> function setAttributeOnload(object, attribute, val) { if(window.addEventListener) { window.addEventListener('load', function(){ object[attribute] = val; }, false); } else { window.attachEvent('onload', function(){ object[attribute] = val; }); } } </script> <div id="navbar-iframe-container"></div> <script type="text/javascript" src="https://apis.google.com/js/platform.js"></script> <script type="text/javascript"> gapi.load("gapi.iframes:gapi.iframes.style.bubble", function() { if (gapi.iframes && gapi.iframes.getContext) { gapi.iframes.getContext().openChild({ url: 'https://www.blogger.com/navbar.g?targetBlogID\x3d723431457610902406\x26blogName\x3dstories+of+me+:)\x26publishMode\x3dPUBLISH_MODE_BLOGSPOT\x26navbarType\x3dBLUE\x26layoutType\x3dCLASSIC\x26searchRoot\x3dhttps://budaktetchikmerepek.blogspot.com/search\x26blogLocale\x3den_GB\x26v\x3d2\x26homepageUrl\x3dhttp://budaktetchikmerepek.blogspot.com/\x26vt\x3d-2837632734467776368', where: document.getElementById("navbar-iframe-container"), id: "navbar-iframe" }); } }); </script>
Diary

About

Follow
kawan lebih baik
Monday 12 December 2011 | 3:02 pm | 0 speak(s)

kawan selamanya


jyeahh. kawan itu lebih baik dari lebih. :) kenapa aku cakap macam ni? sebab bagi aku kawan adalah lebih penting dari boyfie/girlfie. kawan yang sejati/kawan baik tak akan tinggal kan kita. mereka akan ada untuk kita disaat kita sedih, gembira, bahagia, kesusahan, kesenangan dan dalam apa jua keaadaan. kalau boyfie/girlfie pulak bila waktu couple semua laa manis, dia mesti ada jea untuk kita. tapi lepas putus semua akan berubah. setengah pasangan tuu lepas putus terus tak contact. ada setengah couple tuu maki antara satu sama lain. ( manusia tak perfect okay ! ) setengah couple tuu boleh jadi kawan. bagi aku tak salah kita jadi kawan dengan orang yang pernah kita sayang lebih dari seorang kawan dulu. maybe kita dengan orang tuu tak ada jodoh. so, kite kena lah terima. kalau jodoh kita dengan orang tuu tak kemana pun. berpisah jauh sekali pun, if jodoh kita dengan dia kita tetap bersama. kan? :) ( romantik laa kalau macam tuu. i like. haha ) kita sebagai manusia berdoa jea la. walaupun perit, pedih dan macam - macam laa kita rasa bila berpisah or ditinggalkan dengan orang tersayang tapi nak buat macam mana kan. itu lah takdir. itulah dugaan. so, janganlah mengharap benda yang tak pasti. :) redha itu penting. aku tahu bukan senang nak melupakan orang yang kita sayang tapi walau apa pun kita mesti kena terima dengan hati yang terbuka. hee. just think positive. :) bagi aku, kawan ni memang sangat - sangat bermakna bagi aku selain family. family tetaplah yang pertama kan? tapi selain tuu, kawan lah yang sangat penting. aku rasa sedih sangat - sangat kalau - kalau aku kehilangan kawan - kawan yang aku sayang. bagi aku kawan memang sangat penting ! please, korang jangan tinggal aku okay? aku rindu nak jumpa korang. aku rindu nak lepak dengan korang? aku rindu semua perkara bila bersama korang. aku sayang korang sangat - sangat. tak ada siapa yang dapat ganti kawan yang macam korang. sebab korang juga yang terbaik. superb la ! :D so, conclusion nye, better berkawan daripada mempunyai perasaan lebih dari seoorang kawan. :) kan?


* aku rindu kawan aku ! *


Hello Everyone !


Hello to you my readers.
Will you comfort yourself in my site?
Please respect mine and I will respect yours.
Happy reading ^^,