Hello To Myself <body><script type="text/javascript"> function setAttributeOnload(object, attribute, val) { if(window.addEventListener) { window.addEventListener('load', function(){ object[attribute] = val; }, false); } else { window.attachEvent('onload', function(){ object[attribute] = val; }); } } </script> <div id="navbar-iframe-container"></div> <script type="text/javascript" src="https://apis.google.com/js/platform.js"></script> <script type="text/javascript"> gapi.load("gapi.iframes:gapi.iframes.style.bubble", function() { if (gapi.iframes && gapi.iframes.getContext) { gapi.iframes.getContext().openChild({ url: 'https://www.blogger.com/navbar.g?targetBlogID\x3d723431457610902406\x26blogName\x3dstories+of+me+:)\x26publishMode\x3dPUBLISH_MODE_BLOGSPOT\x26navbarType\x3dBLUE\x26layoutType\x3dCLASSIC\x26searchRoot\x3dhttps://budaktetchikmerepek.blogspot.com/search\x26blogLocale\x3den_GB\x26v\x3d2\x26homepageUrl\x3dhttp://budaktetchikmerepek.blogspot.com/\x26vt\x3d-2837632734467776368', where: document.getElementById("navbar-iframe-container"), id: "navbar-iframe" }); } }); </script>
Diary

About

Follow
kawan lama.
Monday 5 December 2011 | 4:09 pm | 0 speak(s)

kawan aku ni. haha.

kawan lama? dia ni kawan aku masa sekolah menengah until now. kiteorang ni memang rapat la. haha. nak tahu nama kea? penting eh? haha. aku bagi tahu la nama dia MUHAMMAD FIRDAUS BIN  YUSOF. siap nama bapa lagi tuu. haha. ni gambar terbaru yang aku dapat dari dia ( sorry upload tanpa kebenaran ) hehe. kenapa aku nak tulis pasal dia? saja - saja jea. blog aku, hak aku lah nak cerita pasal siapa - siapa pun. haha. hensem tak dia? boleh laa kan? hee. ta bole puji lebih - lebih kang dia ni perasan. ( sorry ) haha. korang suka dia kea? tak boleh la. dia dah dimiliki or belum not sure. haha. kalau belum pun korang kena isi borang dulu sebab kena minta kebenaran dari aku. acecehhhh. haha. just joke. kalau nak try laa tackle, if dapat korang bagitahu aku tau. sebab aku nak tahu siapakah orang yang berjaya menambat hati dia ni. hee. bukan senang okay ! haha. aku tahu sebab aku dah kenal dia lama, aku tahu dah perangai dia dari A sampai Z. dia bukan boleh tipu aku. kalau tipu or nak rahsia kan something dari aku mesti kantoi punyalah. haha. bukan sekali jea, da banyak - banyak kali tahu tak. so, aus jangan harap lah nak buat macam tuu lagi k? haha. dia ni periang, hyper, kuat merajuk, best dengan dia dan macam - macam la. haha. malas nak taip. kalau dia merajuk serius kalah perempuan - perempuan yang kuat merajuk. haha. kadang - kadang tension aku dengan dia. (sorry ) haha. tapi kan dia ni kalau ada masalah baru laa cari aku, sabar jea la. tapi aku tak kesah pun, aku paham kenapa dia macam tuu. sebab dia senget. ( sorry ) haha. dia ni ramai sangat girl yang suka kat dia, tang mana diorang suka tah la. hee. maybe dengan cara dia kowt. caring, manja, sweet, mengada - ngada, smart dan macam - macam lagi. haha. aku kadang - kadang panggil dia hotstuff. tapi aku mesti kena marah dengan dia sebab panggil macam tuu. hee. dia tak boleh marah aku lama - lama sebab if aku yang merajuk lagi gelabah dia tuu. lawak sangat bila dia gelabah. paling aku bengang bila aku nak saja - saja nak merajuk mula laa kau tacink terlebih over, aku pulak yang kena pujuk. tapi aku kadang - kadang tak mengalah pun. haha. biarkan dia. ngee. entah kenapa lepas jea aku masuk UITM Seri Iskandar ni dia asyik call or mesej aku, tahu laa rindu, tapi agak - agak laa. kawan kau ni tak pergi mana pun. haha. dia ada masalah, biasalah. tapi dah settle dah. bila aku suruh lupakan aku, sebab dia ni selalu sakitkan hati aku. grr ! dia cakap tak boleh, katanyeee aku ni special, lain dari lain. pelik aku. aus, kau ni mesti demam kan? haha. dia cakap walau macam mana pun dia tak akan lupakan aku. thanks a lot. terharu aku beb. haha. bila aku at UITM dia suruh aku balik rumah sebab nak jumpa. bila aku balik rumah, dia busy dengan kerja. geram jea aku. last - last aku dipersalahkan. aku tumbuk baru tahu ( ganasnya ) haha. tak apa, kerja laa puas - puas. yang penting kau jangan lupa belanja aku. haha. korang tahu tak selama aku rapat dengan dia ramai sangat yang jealous. pelik aku. siap ada girl - girl yang tak suka aku wei. haha. apa - apa jea la. hoho. tapi dia ni buat tak tahu jea. so, aku pun apa lagi, apa aku peduli lau orang lain nak jealous. aku kan sentiasa happy. hee. yang penting kiteorang tetap kawan. tapi kau ni pun satu tapi memang satu pun asyik back up aku walau apa hal pun. thanks sangat - sangat. dah la, sampai sini jea aku cerita pasal kau. malas nak taip and terlalu banyak kenangan. hee. :D


* aus, aku saja jea nak tulis pasal kau. kau kan senget. haha. jangan marah yea kawan. sekdar suka - suka (: *


p/s : ni blog aku. so, suka hati aku laa nak merepek apa pun. aku harap tak ada siapa yang terasa, salah sangka dan main teka jea. terima kasih. 



Hello Everyone !


Hello to you my readers.
Will you comfort yourself in my site?
Please respect mine and I will respect yours.
Happy reading ^^,