Hello To Myself <body><script type="text/javascript"> function setAttributeOnload(object, attribute, val) { if(window.addEventListener) { window.addEventListener('load', function(){ object[attribute] = val; }, false); } else { window.attachEvent('onload', function(){ object[attribute] = val; }); } } </script> <div id="navbar-iframe-container"></div> <script type="text/javascript" src="https://apis.google.com/js/platform.js"></script> <script type="text/javascript"> gapi.load("gapi.iframes:gapi.iframes.style.bubble", function() { if (gapi.iframes && gapi.iframes.getContext) { gapi.iframes.getContext().openChild({ url: 'https://www.blogger.com/navbar.g?targetBlogID\x3d723431457610902406\x26blogName\x3dstories+of+me+:)\x26publishMode\x3dPUBLISH_MODE_BLOGSPOT\x26navbarType\x3dBLUE\x26layoutType\x3dCLASSIC\x26searchRoot\x3dhttps://budaktetchikmerepek.blogspot.com/search\x26blogLocale\x3den_GB\x26v\x3d2\x26homepageUrl\x3dhttp://budaktetchikmerepek.blogspot.com/\x26vt\x3d-2837632734467776368', where: document.getElementById("navbar-iframe-container"), id: "navbar-iframe" }); } }); </script>
Diary

About

Follow
jenjalan :)
Saturday 31 December 2011 | 10:22 pm | 0 speak(s)


out ! hari ini aku keluar dengan adda, awie, ana ( adik adda ) dan kawan - kawan ana pergi ipoh parade jea. actually aku just teman adda nak keluar dengan awie. :) aku keluar ni nak tengok wayang dan dorang nak shopping. hee. aku pun nak beli barang juga. hee. first - first aku datang terus tengok tiket wayang. hee. aku dan adda nak tengok PAPA I LOVE YOU but kat parade tak ada la. hampa + kecewa laa juga. tapi kiteorang pergi tengok cte lain laa pulak. THE DARKEST HOUR ! wayang start 1.20 petang. actually cerita tuu best tapi ending dia kurang best sikit. but seronok laa. hee. sepatutnye aku tak boleh join tadi sebab yang keluar semua couple - couple. aku jea tak ada. haha. adda / awie, ana / hafiz, kawan dye pun keluar dengan boyfiee juga. aku macam kacau jea kan? tapi aku join juga ni pun sebab adda. aku, adda dan awie berjalan bertiga jea. ana dan boyfiee dan kawan - kawannya berpisah. jalan asing - asing. huhu. lepas tengok cerita tuu, aku, adda dan awie pergi shopping ! hee. macam - macam laa kiteorang beli ( konon jea ). hehe. adda laa laa paling untung. haha. apa yang untung? biarlah rahsia ! antara kami jea yang tahu. ngee. kiteorang pun jenjalan laa dekat parade. then,  pergi makan kat MARRYBROWN ! then masing - masing laa sembang - sembang. macam - macam laa kiteorang bertiga bercerita. hee. masa kami bershopping adda ada beli CINCIN PERSAHABATAN ! na tgk kea? hee. (sorry la sebab gambar ni tak jelas ). perbelanjaan tengok wayang dan makan awie yang belanja. thanks a lot awie ! :D

ni laa cincinnya !


* thanks adda. kau kawan yang terbaik la. hee. aku sayang kau. awie, kau pun kawan aku yang bagus ! memang kau suka buat lawak. hee. thanks awie ! kau dengan adda memang best !


mood : happy !



Hello Everyone !


Hello to you my readers.
Will you comfort yourself in my site?
Please respect mine and I will respect yours.
Happy reading ^^,