Hello To Myself <body><script type="text/javascript"> function setAttributeOnload(object, attribute, val) { if(window.addEventListener) { window.addEventListener('load', function(){ object[attribute] = val; }, false); } else { window.attachEvent('onload', function(){ object[attribute] = val; }); } } </script> <div id="navbar-iframe-container"></div> <script type="text/javascript" src="https://apis.google.com/js/platform.js"></script> <script type="text/javascript"> gapi.load("gapi.iframes:gapi.iframes.style.bubble", function() { if (gapi.iframes && gapi.iframes.getContext) { gapi.iframes.getContext().openChild({ url: 'https://www.blogger.com/navbar.g?targetBlogID\x3d723431457610902406\x26blogName\x3dstories+of+me+:)\x26publishMode\x3dPUBLISH_MODE_BLOGSPOT\x26navbarType\x3dBLUE\x26layoutType\x3dCLASSIC\x26searchRoot\x3dhttps://budaktetchikmerepek.blogspot.com/search\x26blogLocale\x3den_GB\x26v\x3d2\x26homepageUrl\x3dhttp://budaktetchikmerepek.blogspot.com/\x26vt\x3d-2837632734467776368', where: document.getElementById("navbar-iframe-container"), id: "navbar-iframe" }); } }); </script>
Diary

About

Follow
dating !
Sunday 4 December 2011 | 5:57 pm | 0 speak(s)

happy gilee ! haha

haa? dengan siapakah saya dating? nak tahu? tak payah la. haha. actually 03122011, aku dating dengan NOR SHUHADA. haha. itulah orangnya. ngeeee. aku sebenarnye dating dengan dia sambil nak beli barang. so, adda ni free kul2 petang. kiteorang pun dating. naik moto jea tau. kami brdua merempit. haha. kiteorang dating pergi IPOH PARADE jea. sebab aku nak beli barang. lepas siap beli barang aku dengan adda apa lagi pusing laa satu parade tuu. dah macam ape jea. haha. last - last aku dapat jumpa awak. haha. aku pun sembang - sembang laa dengan dia.seronok sebab dapat jumpa. ngee. adda pulak sembang dengan seorang kakak ni. kami memang gelak - gelak laa waktu tuu. hee. lepas puas sembang dan dah pukul 5 petang, kiteorang pun apa lagi, g makan laa. sebab lapar. aku dan adda makan MCD dekat dengan pasar besar. kiteorang ni kan sehati sejiwa. so, masing - masing order benda yang sama McChicken. hehe. so, kiteorang lepak laa kat situ. masing - masing story mory. asyik dekat telefon dan fb jea. tak best sangat. bila face to face baru seronok. haha. rasa lega sebab dah cerita dekat my bestie. hee. then, aku order lagi McChicken untuk someone. aku dengan adda tiba - tiba kena jadi delivery untuk someone tuu. haha. tapi okay la, seronok. hehe. seronok gila ! em, aku balik rumah pukul7. ngee. sebab pergi ronda - ronda dengan adda. (:


* dapat laa aku melepaskan rindu aku pada diorang. pada awak, adda, FAMILY. hee. *


p/s : my blog, suka hati nak tulis apa. haha. so, harap tak ada siapa - siapa terasa and jangan main teka jea. terima kasih.


Hello Everyone !


Hello to you my readers.
Will you comfort yourself in my site?
Please respect mine and I will respect yours.
Happy reading ^^,