Hello To Myself <body><script type="text/javascript"> function setAttributeOnload(object, attribute, val) { if(window.addEventListener) { window.addEventListener('load', function(){ object[attribute] = val; }, false); } else { window.attachEvent('onload', function(){ object[attribute] = val; }); } } </script> <div id="navbar-iframe-container"></div> <script type="text/javascript" src="https://apis.google.com/js/platform.js"></script> <script type="text/javascript"> gapi.load("gapi.iframes:gapi.iframes.style.bubble", function() { if (gapi.iframes && gapi.iframes.getContext) { gapi.iframes.getContext().openChild({ url: 'https://www.blogger.com/navbar.g?targetBlogID\x3d723431457610902406\x26blogName\x3dstories+of+me+:)\x26publishMode\x3dPUBLISH_MODE_BLOGSPOT\x26navbarType\x3dBLUE\x26layoutType\x3dCLASSIC\x26searchRoot\x3dhttps://budaktetchikmerepek.blogspot.com/search\x26blogLocale\x3den_GB\x26v\x3d2\x26homepageUrl\x3dhttp://budaktetchikmerepek.blogspot.com/\x26vt\x3d-2837632734467776368', where: document.getElementById("navbar-iframe-container"), id: "navbar-iframe" }); } }); </script>
Diary

About

Follow
special person !
Sunday 13 November 2011 | 1:37 pm | 2 speak(s)


1. HANYY JAZLAN.

hanyy

thanks awak sebab sudi berkawan dengan saya. (skemanyee ayat) haha. seriusly, hanyy memang sangat baik dengan niza. thanks sebab belanja niza. hee. jaga diri k. maafkan niza if niza ada buat salah dengan hanyy. doakan kejayaan niza k? gudluck for your final exam 14112011 ni until tak tahu la. hee. lupa. i know you can do it. chaiyook ! hope awak ta lupakan saya ! hee. :D

2. NOR SHUHADA.

adda
ni laa bestie aku. cantek kan dye? hee.  dah berpunya dye ni. haha. wei, adda sumpah aku rindu kau. adda banyak kan kenangan antara kite. waktu aku form6 dengan kau dulu selalu bersama kemana mana jea kan? hee. naik moto pun berdua jea. balik sekolah mesti pergi seven eleven beli air slurpee. then, pergi bread point. haha. adda, gudluck for your STPM. do the best. aku tahu kau boleh ! study betul - betul k? gambate ! adda, kau jangan lupa aku tau. aku sayang kau ! thanks sebab sudi jadi kawan aku. pape text jea aku, aku selalu ada untuk kau.  <3

3. SITI NUR AMERA.


meeya
ni kawan baik aku seorang lagi. kawan aku yang ni makin hari makin lawa kan? hee. oppss, jangan siapa ambil dia, sebab dia sudah dimiliki. hehe. kawan aku ni bakal peguam. hee. meeya, kau ni baik sangat. thanks sebab sudi jadi kawan aku. final exam nanti buat elok - elok k. kau mesti boleh dapat 4 flat. hehe. do the best my friend. :) sayang kau ! yang penting jangan lupa aku. hehe. meeya, aku minta maaf kalau - kalau aku ada buat salah. apa - apa hal text jea aku. aku selalu ada untuk kau. <3

3. NOORSYAMIMI.

mimi

this is my girlfie. hehe. mimi, aku sayang kau la. aku rindu kau. kau study elok - elok at anderson. STPM tuu bukan senang tau. hehe. tapi aku tahu kau boleh. kau kan pandai. hehe. aku always ingat kau. dulu masa sekolah selalu berdua kan. kat mana ade aku, mesti ade kau dan sebaliknya. haha. tapi dulu bile kau tak datang, memang boring laa aku. hee. yunk, thanks sebab jadi kawan aku. maafkan aku kalau aku ade buat salah at kau. doakan kejayaan aku k? :)

5. FARAH LIYANA.

farah

farah, kawan nan kau ni memang best la. kerja nya nak gelak jea kan? hehe. farah kau buat keputusan elok - elok k? demi masa depan kau juga. yang penting jangan kita ulangi kesilapan yang dulu. aku always support kau. apa - apa hal cerita jea at aku k dear. gudluck ! semoga kau berjaya. maafkan aku if aku ada buat salah dengan kau k. doakan kejayaan aku. :)

6. NABILAH

bella

ni kawan niza ni belajar at uitm seri iskandar. sama dengan niza. hehe. kenal melalui mukabuku jea. hehe. tapi kiteorang boleh rapat. ngam gitu lorh. hehe. korang jangan jelez k? hee. bella, thanks yea sudi jadi kawan niza. sayang bella. nanti kita boleh laa jumpa selalu kan? hehe. em, pape hal text jea niza. niza always ada untuk bella. semoga berjaya yea sayang. pape share jea k? maafkan niza if niza ade buat salah. :)


* sorry sebab ambil gambar korang dekat mukabuku. hee *
* hope korang jadi kawan kite sampai mati. hee *
* kite sayang korang *
* kite rindu korang *
* jangan lupa kite yea *


p/s : jangan tanya kenapa hanyy yang mula - mula. sebab kite pun tak tahu kenapa nama dia yang mula - mula. HAHA. 








Hello Everyone !


Hello to you my readers.
Will you comfort yourself in my site?
Please respect mine and I will respect yours.
Happy reading ^^,