Hello To Myself <body><script type="text/javascript"> function setAttributeOnload(object, attribute, val) { if(window.addEventListener) { window.addEventListener('load', function(){ object[attribute] = val; }, false); } else { window.attachEvent('onload', function(){ object[attribute] = val; }); } } </script> <div id="navbar-iframe-container"></div> <script type="text/javascript" src="https://apis.google.com/js/platform.js"></script> <script type="text/javascript"> gapi.load("gapi.iframes:gapi.iframes.style.bubble", function() { if (gapi.iframes && gapi.iframes.getContext) { gapi.iframes.getContext().openChild({ url: 'https://www.blogger.com/navbar.g?targetBlogID\x3d723431457610902406\x26blogName\x3dstories+of+me+:)\x26publishMode\x3dPUBLISH_MODE_BLOGSPOT\x26navbarType\x3dBLUE\x26layoutType\x3dCLASSIC\x26searchRoot\x3dhttps://budaktetchikmerepek.blogspot.com/search\x26blogLocale\x3den_GB\x26v\x3d2\x26homepageUrl\x3dhttp://budaktetchikmerepek.blogspot.com/\x26vt\x3d-2837632734467776368', where: document.getElementById("navbar-iframe-container"), id: "navbar-iframe" }); } }); </script>
Diary

About

Follow
problem !
Wednesday 30 November 2011 | 12:26 pm | 0 speak(s)

now, aku ni macam - macam masalah. semua atas sebab salah faham. tapi dalam hal ni aku DIPERSALAHKAN 100%. patut kea? kenapa manusia ni tak nak selidik dulu? asyik - asyik main hentam jea ! apa salahnya kite tanya elok - elok. kite ni nama pun manusia ada hati dan perasan. so, kalau ada apa - apa better selidik or bertanya. masalah pun tak jadi besar. everything boleh settle dengan mudah. lagipun manusia tak ada siapa yang perfect. semua orang ada buat salah. aku sedar aku pun ada buat salah. tapi patut kea aku dihentam sampai macam tuu sekali? aku terpaksa lepaskan orang - orang yang aku sayang demi nak menjaga hati orang lain, sedangkan hati aku ada siapa yang tahu tak? tak ada kan? sedih kea aku, kecewa kea aku, semua la. ada orang lain tahu? tak tahu. yang orang tahu aku ni nampak happy jea. tapi dalam hati, hmm entah la. hati aku sakit sangat tapi ada orang kesah? memang tak laa kan? aku sabar jea laa dengan dugaan ni. aku tahu aku boleh. pada orang - orang yang aku sayang, aku terpaksa lepaskan korang sebab aku tak layak kawan dengan korang. aku hanya cume menganggu persahabatan korang. untuk tidak membesarkan lagi masalah ni  I LET YOU GO. aku minta maaf sangat - sangat ! pada kawan - kawan aku yang selalu bagi semangat dekat aku supaya terus bertahan dengan semua apa yang terjadi ni, aku nak ucap thanks so much dekat korang sebab korang adalah kawan terbaik bagi aku. koranglah tahu aku macam mana. sumpah aku sayang korang ! miss korang la. bagi aku korang tak ada penganti. korang tetap the best 1 even, ada kawan lain tapi korang tetap dekat hati aku. :')


Hello Everyone !


Hello to you my readers.
Will you comfort yourself in my site?
Please respect mine and I will respect yours.
Happy reading ^^,