Hello To Myself <body><script type="text/javascript"> function setAttributeOnload(object, attribute, val) { if(window.addEventListener) { window.addEventListener('load', function(){ object[attribute] = val; }, false); } else { window.attachEvent('onload', function(){ object[attribute] = val; }); } } </script> <div id="navbar-iframe-container"></div> <script type="text/javascript" src="https://apis.google.com/js/platform.js"></script> <script type="text/javascript"> gapi.load("gapi.iframes:gapi.iframes.style.bubble", function() { if (gapi.iframes && gapi.iframes.getContext) { gapi.iframes.getContext().openChild({ url: 'https://www.blogger.com/navbar.g?targetBlogID\x3d723431457610902406\x26blogName\x3dstories+of+me+:)\x26publishMode\x3dPUBLISH_MODE_BLOGSPOT\x26navbarType\x3dBLUE\x26layoutType\x3dCLASSIC\x26searchRoot\x3dhttps://budaktetchikmerepek.blogspot.com/search\x26blogLocale\x3den_GB\x26v\x3d2\x26homepageUrl\x3dhttp://budaktetchikmerepek.blogspot.com/\x26vt\x3d-2837632734467776368', where: document.getElementById("navbar-iframe-container"), id: "navbar-iframe" }); } }); </script>
Diary

About

Follow
friends !
Sunday 13 November 2011 | 9:40 pm | 0 speak(s)

1. FIRDAUS 

aus

aus, take care yourself. orang doakan kejayaan dia. hope dia dengan elly akan bahagia dan kekal forever. maafkan orang if orang ada buat salah. thanks sebab bagi pen tu. orang appreciated. thanks sebab jadi kawan orang selama ni. doakan kejayaan orang k? :)

2. ATHIRAH 


tyra

ni kawan yang hyper. tapi itu dulu. tyra, saya nak awak yang dulu. tolong laa jadi tyra yang lama. saya nak awak more happy. tyra ni bakal jadi cikgu. hehe. thanks a lot awak sebab selalu bagi support kat saya. awak, jaga diri at sana tau. awak chill jea. jangan dah nak fikir pasal orang lain. saya selalu ada untuk awak. saya kan sayang awak. awak, doakan kejayaan saya k? apa - apa hal awak text jea saya k. :)

3. NOR SURIATIE


sue

kawan aku yang seorang ni kecil - kecil juga macam aku. hee. ramai yang cakap aku dengan dia ni kembar. rupa kiteorang sama tak? haha. tapi opps, dia sudah ada yang dimiliki. hee. sue, study elok - elok k? kau bagi dapat result biar gempak punya. hehe. wei, thanks sebab jadi kawan aku. doakan aku k? aku sayang kau. :)

4. SITI AMALIA


ama

kawan aku ni ama. dia ni budak matrik. wei, thanks jadi kawan aku. kau jangan nak lupa aku tau. haha. aku nak minta maaf if aku ada buat salah kat kau. kau study elok - elok. kau memang boleh. apa - apa pun gudluck ! :)



* sayang korang *
* rindu korang *
* sorry ambil gambar korang dekat facebook *
* jangan lupa kita tau. hee *








Hello Everyone !


Hello to you my readers.
Will you comfort yourself in my site?
Please respect mine and I will respect yours.
Happy reading ^^,