Hello To Myself <body><script type="text/javascript"> function setAttributeOnload(object, attribute, val) { if(window.addEventListener) { window.addEventListener('load', function(){ object[attribute] = val; }, false); } else { window.attachEvent('onload', function(){ object[attribute] = val; }); } } </script> <div id="navbar-iframe-container"></div> <script type="text/javascript" src="https://apis.google.com/js/platform.js"></script> <script type="text/javascript"> gapi.load("gapi.iframes:gapi.iframes.style.bubble", function() { if (gapi.iframes && gapi.iframes.getContext) { gapi.iframes.getContext().openChild({ url: 'https://draft.blogger.com/navbar.g?targetBlogID\x3d723431457610902406\x26blogName\x3dstories+of+me+:)\x26publishMode\x3dPUBLISH_MODE_BLOGSPOT\x26navbarType\x3dBLUE\x26layoutType\x3dCLASSIC\x26searchRoot\x3dhttps://budaktetchikmerepek.blogspot.com/search\x26blogLocale\x3den_GB\x26v\x3d2\x26homepageUrl\x3dhttp://budaktetchikmerepek.blogspot.com/\x26vt\x3d-2837632734467776368', where: document.getElementById("navbar-iframe-container"), id: "navbar-iframe" }); } }); </script>
Diary

About

Follow
Hang out.
Monday 31 October 2011 | 12:46 pm | 0 speak(s)


22102011, aku out dengan kawan - kawan aku pergi jaya jusco. actually 4 orang je yang pergi termasuk aku. aku kenal sorang jea. HAHA. yang lagi dua orang tuu, kawan kepada kawan aku. korang nak tahu tak? aku pergi naik kereta waja. kawan aku ambil lah. hee. yang pergi ialah hanyy jazlan, atir nazri dan ainol athirah. diorang ni sporting juga la. walaupun aku tak kenal dengan ainol dan atir. tapi diorang ni best laa. korang nak tengok diorang?


hanyy jazlan
ainol athirah

atir nazri

* sorry, sebab gambar bukan at jaya jusco. aku tak ambil gambar time out. aku segan la. HAHA.ni laa orang - orang yang aku keluar. yang aku kenal cuma hanyy jazlan je. hehe. *


kiteorang nak keluar ni actually ta rancang pun. pagi - pagi na pergi tuu br confirm kan. hee. hebat tak? ngee~ samapi jea at JJ kiteorang terus pergi tempat wayang. nak beli tiket wayang. kiteorang tengok cerita REAL STEEL. cerita tuu memang best. wayang pukul 2.15petang. before tuu, kiteorang pergi main bowling. aku dipaksa main oleh hanyy jazlan. grr ! aku pun main laa juga sebab dah bayar. aku ta reti main. so, kadang masok longkang la. (jangan gelak) haha. hanyy laa yg menang. lepas tuu atir nazri, aku dan last ainol athirah. lepas tuu kiteorang pergi food court minum air + makan big apple. hee. sedap ! ngee~ lepak jup. then, pergi men game sambil nak tunggu wayang. hanyy jazlan n atir nazri laa main game. kami tengok jea + gelak tengok gelagat diorang. lepas tuu kiteorang tengok laa wayang cerita REAL STEEL. memang best dan terbaik la !! lepas tengok, kiteorang pergi makan kat food court. ni ikut masing - masing punya citerasa. hehe. then, kiteorang balik la. tapi bagi aku keluar dengan diorang memang best. hanyy jazlan ahantar ainol athirah dan atir nazri dulu. aku last. hoho. hanyy jazlan memang baik sangat + gediks. HAHA. hope dapat keluar lagi. :) THANKS ! 

* semua pembelanjaan aku di JJ di belanja oleh HANYY JAZLAN dan ATIR NAZRI kecuali waktu makan lepas tengok wayang. thanks a lot at korang. :) *












Hello Everyone !


Hello to you my readers.
Will you comfort yourself in my site?
Please respect mine and I will respect yours.
Happy reading ^^,