Hello To Myself <body><script type="text/javascript"> function setAttributeOnload(object, attribute, val) { if(window.addEventListener) { window.addEventListener('load', function(){ object[attribute] = val; }, false); } else { window.attachEvent('onload', function(){ object[attribute] = val; }); } } </script> <div id="navbar-iframe-container"></div> <script type="text/javascript" src="https://apis.google.com/js/platform.js"></script> <script type="text/javascript"> gapi.load("gapi.iframes:gapi.iframes.style.bubble", function() { if (gapi.iframes && gapi.iframes.getContext) { gapi.iframes.getContext().openChild({ url: 'https://www.blogger.com/navbar.g?targetBlogID\x3d723431457610902406\x26blogName\x3dstories+of+me+:)\x26publishMode\x3dPUBLISH_MODE_BLOGSPOT\x26navbarType\x3dBLUE\x26layoutType\x3dCLASSIC\x26searchRoot\x3dhttps://budaktetchikmerepek.blogspot.com/search\x26blogLocale\x3den_GB\x26v\x3d2\x26homepageUrl\x3dhttp://budaktetchikmerepek.blogspot.com/\x26vt\x3d-2837632734467776368', where: document.getElementById("navbar-iframe-container"), id: "navbar-iframe" }); } }); </script>
Diary

About

Follow
raya :D
Monday 5 September 2011 | 6:46 pm | 0 speak(s)




tahun ni, aku tak rasa nak raya.. pagi raya aku baru balik kampung.. macam tak semangat je raya tahun ni.. raya pertama aku balik kampung nenek belah ayah aku.. memang la tambah boring.. tak ada sapa laa yang datang.. aku raya pertama dah laa demam.. makan ubat terus tidur laa jawabnya.. huhu.. cian aku kan? (minta simpati laa plak).. HAHA.. so, malam raya aku dengan family pergi teluk intan cz boring punya pasal.. so, follow jea laa walaupun demam.. HAHA.. tapi aku n family g makan tapi apa yang aku minta lain yang datang makanan nye.. huhu.. :( balik pukul 11.. balik2 terus tidur cz mengantuk n aku ta larat.. raya kedua plak, aku dipaksa makan ubat oleh ayah n mak aku.. aku pun makan dalam perasaan di paksa.. :( so, lepas makan ubat aku pun ase mengantuk.. tidur laa sekajap sambil tunggu nak pergi umah embah belah mak.. so, bila nak balik kampung belah mak memang happy laa.. HAHA.. cz sedara sana semua baik, sporting.. memang seronok.. hee.. so, lepak nan diorang memang banyak story.. hehe.. umah embah aku ni memang busy.. ramai sangat orang datang... baru laa meriah.. ni dinamakan raya.. HAHA.. raya ketiga plak, aku nak balik ipoh, rumah aku.. tapi sebelum balik mak aku singgah rumah sedara mara dia.. memang ramai.. penat kowt.. sampai rumah malam... raya keempat plak, aku n family duduk rumah jea.. semua kepenatan.. haha... raya kelima, aku keluar nan mbe2 aku.. aku g rumah zaquan(abg kwsn).. ps uhh diorg datang rumah aku.. then, kiteorg g pusing2 manjoi.. sonok juga laa.. HAHA.. raya keenam pula, aku keseorangan dirumah.. then, adda amik aku g rumah dia.. lepak rumah dia.. dalam kul3 g rumah ayie cz dia ada buat makan2 untuk mbe2 dia.. then, lepak rumah adda, sambil update blog adda.. HAHA.. kul7 baru blek rumah.. happy gile siot ! haha..




Hello Everyone !


Hello to you my readers.
Will you comfort yourself in my site?
Please respect mine and I will respect yours.
Happy reading ^^,