Hello To Myself <body><script type="text/javascript"> function setAttributeOnload(object, attribute, val) { if(window.addEventListener) { window.addEventListener('load', function(){ object[attribute] = val; }, false); } else { window.attachEvent('onload', function(){ object[attribute] = val; }); } } </script> <div id="navbar-iframe-container"></div> <script type="text/javascript" src="https://apis.google.com/js/plusone.js"></script> <script type="text/javascript"> gapi.load("gapi.iframes:gapi.iframes.style.bubble", function() { if (gapi.iframes && gapi.iframes.getContext) { gapi.iframes.getContext().openChild({ url: 'https://www.blogger.com/navbar.g?targetBlogID\x3d723431457610902406\x26blogName\x3dstories+of+me+:)\x26publishMode\x3dPUBLISH_MODE_BLOGSPOT\x26navbarType\x3dBLUE\x26layoutType\x3dCLASSIC\x26searchRoot\x3dhttp://budaktetchikmerepek.blogspot.com/search\x26blogLocale\x3den_GB\x26v\x3d2\x26homepageUrl\x3dhttp://budaktetchikmerepek.blogspot.com/\x26vt\x3d6330059791133112261', where: document.getElementById("navbar-iframe-container"), id: "navbar-iframe" }); } }); </script>
Diary

About

Follow
rambut oh rambut..
Thursday, 22 September 2011 | 6:08 pm | 0 speak(s)

rambut aku makin hari makin panjang... rambut aku ni selalu juga gugur.. aku dah ta tau na jaga dah rambut ni.. macam dah guna.. huhu.. gugur pun rambut aku lebat juga.. haha.. korang na tau tak, aku ni ada niat nak potong rambut tapi ada jea halangan nye.. haha.. bila aku tye mak aku mak aku akan cakap " ikut suka laa nak potong rambut ke tak, mak tak kesah.. " aku pun seronok dengar.. tapi bila abah aku dengar dengan tegas nya dia menjawab " jangan nak mengada2 potong rambut, kalau nak potong sangat potong pendek2 terus ".. terus diam bila abah aku cakap macam tuu... memang tak kan laa aku potong rambut sampai pendek.. niat hati aku nak potong sikit jea.. huhu.. abah ni saja jea.. hehe.. tapi tapelaa.. ta kesah pun... :)


Hello Everyone !


Hello to you my readers.
Will you comfort yourself in my site?
Please respect mine and I will respect yours.
Happy reading ^^,