Hello To Myself <body><script type="text/javascript"> function setAttributeOnload(object, attribute, val) { if(window.addEventListener) { window.addEventListener('load', function(){ object[attribute] = val; }, false); } else { window.attachEvent('onload', function(){ object[attribute] = val; }); } } </script> <div id="navbar-iframe-container"></div> <script type="text/javascript" src="https://apis.google.com/js/platform.js"></script> <script type="text/javascript"> gapi.load("gapi.iframes:gapi.iframes.style.bubble", function() { if (gapi.iframes && gapi.iframes.getContext) { gapi.iframes.getContext().openChild({ url: 'https://www.blogger.com/navbar.g?targetBlogID\x3d723431457610902406\x26blogName\x3dstories+of+me+:)\x26publishMode\x3dPUBLISH_MODE_BLOGSPOT\x26navbarType\x3dBLUE\x26layoutType\x3dCLASSIC\x26searchRoot\x3dhttps://budaktetchikmerepek.blogspot.com/search\x26blogLocale\x3den_GB\x26v\x3d2\x26homepageUrl\x3dhttp://budaktetchikmerepek.blogspot.com/\x26vt\x3d-2837632734467776368', where: document.getElementById("navbar-iframe-container"), id: "navbar-iframe" }); } }); </script>
Diary

About

Follow
mesir, tanta.. :)
Saturday 24 September 2011 | 4:47 pm | 3 speak(s)


khas for MOHD AIMAN BIN MOHD NIZAR.. aiman aku kenal kau dah lama.. start form 1 kan?? tapi waktu form 1 kite tak rapat.. time tuu kau geng lain... hee.. tapi lama - lama kita rapatkan?? tapi kau ni mula2 nampak alim kowt.. haha.. tapi bila kenal perghhh, kau ni sporting jea orang nya.. haha.. tambah - tambah kau dapat gelak.. memang macam ta ingat dunia kan? sampai nangis - nangis.. hehe.. bila form 5 kita selalu pergi PTR ( PERPUSTAKAAN TUN RAZAK ).. study punya pasal laa.. na SPM laa kate kan.. haha.. kita study at PTR tuu mesti add math kn? hee.. tade subjek lain.. haha.. lau ade pun sikit - sikit jea..hee.. tapi dalam kelas tak study pun kalau cikgu tak ada.. cuma kau laa study.. HAHA.. tapi kalau time kau malas study kau mesti kau join kiteorang yang suka gelak ni kan.. tuu yang sampai nangis - nangis tuu.. hee.. makin lamekan kite rapat, so always laa pergi mana - mana pun same -sama jea.. haha... aku rindu gila - gila waktu tuu.. if laa aku ni ada kuasa nak putar kan masa, aku dah putar kan... tapi e2 mustahil n lumrah kehidupan... bila na ambil result pun mesti nak pergi sama - sama.. haha.. memang berdebar je.. then, kau pelajar cemerlang SMKDMK... bangga aku sebagai sahabat kau.. hee.. lepas habis sekolah masing - masing buat haluan sendiri... just kite jumpa - jumpa laa bila free kan? sekarang, 3.10.2011 kau nak pergi mesir untuk belajar jadi doktor dentist selama 5 tahun.. lame beb.. huhu...wahhh.. capai juga cita - cita kau... wei, aku doakan kau berjaya and tak kan lupakan aku dan kawan - kawan kau kat sini.. pape nanti contact laa kita at fb, skype, mcg or ape - apa pun bole.. hee.. ICT di hujung jari jea.. cehhh ( mcm laa pandai sangat ) haha.. gudluck tau kat sana.. take care yourself... kat mesir ta sama kat sini tau aiman.. tapela.. kau pandai kau mesti tau punya.. hehe.. aiman kau memang kawan terbaik n the besh laa... even kau pandai kau tak pernah kedekut ilmu.. tengs cz selama ni ajar.. :')

* ni aku kongsi kan sikit pic aku and aiman.. hee.. *


<------ aiman kau engat tak pic ni na g mana? hee..











aiman pic ni plak tyme at kfc dengan cikgu haninah..    -------->










<--------- pic ni lak tyme gyle2... mcm ni laa jadi nye.. haha..











ni laa pic last sekolah kita snap... haha..   ------------------>









   <----- ni hadiah yang aiman bagi cz besday aku.. tengss  a lot aiman... :)










aiman jangan lupa kiteorang.. we miss you..    ----------------->







<--------- kau tgk laa tyme ni? gyle2 betul laa.. sonok cgt...








aiman, kiteowg akn wndu kau !          ---------------->









* AIMAN ni jea laa yg aku dapat share nan kau..  *
* aiman aku minta maaf if aku ada buat salah *
* tengs everything *
* halalkan everything *
* jangan lupa aku and kawan - kawan kat sini k? *
* aku and kawan - kawan lain akan rindu kau ! *
* semoga kau berjaya *
* take care *
* aku n yang lain akan rindu kau *
* sedih kau nak pergi *

- sampai cni jea laa.. aku mls na cte panjang - panjang sal aku n aiman.. banyak sangat kenangan.. penat na taip.. hahaha.. so, cukup laa.. :) -





Hello Everyone !


Hello to you my readers.
Will you comfort yourself in my site?
Please respect mine and I will respect yours.
Happy reading ^^,