Hello To Myself <body><script type="text/javascript"> function setAttributeOnload(object, attribute, val) { if(window.addEventListener) { window.addEventListener('load', function(){ object[attribute] = val; }, false); } else { window.attachEvent('onload', function(){ object[attribute] = val; }); } } </script> <div id="navbar-iframe-container"></div> <script type="text/javascript" src="https://apis.google.com/js/platform.js"></script> <script type="text/javascript"> gapi.load("gapi.iframes:gapi.iframes.style.bubble", function() { if (gapi.iframes && gapi.iframes.getContext) { gapi.iframes.getContext().openChild({ url: 'https://www.blogger.com/navbar.g?targetBlogID\x3d723431457610902406\x26blogName\x3dstories+of+me+:)\x26publishMode\x3dPUBLISH_MODE_BLOGSPOT\x26navbarType\x3dBLUE\x26layoutType\x3dCLASSIC\x26searchRoot\x3dhttps://budaktetchikmerepek.blogspot.com/search\x26blogLocale\x3den_GB\x26v\x3d2\x26homepageUrl\x3dhttp://budaktetchikmerepek.blogspot.com/\x26vt\x3d-2837632734467776368', where: document.getElementById("navbar-iframe-container"), id: "navbar-iframe" }); } }); </script>
Diary

About

Follow
kawan.. :)
Wednesday 14 September 2011 | 9:29 pm | 0 speak(s)

aku ade seorang kawan dikenlai sebagai MKA ( singkatan suda ) hee.. aku kenal dia sejak form 2.. cerita aku boleh kenal dengan dia bermula kawan aku dikenali sebagai I bagi nombor tepon aku kat dia.. lepas tuu MKA ni pn msg2 laa aku... tah macam mane aku pun mesej juga laa dengan dia.. dia tuu baik orangnya.. dax pandai lak tuu... hehe.. dulu dia sekolah st.micheal lepas tuu dia pindah jauhh kat negeri sembilan.. jauh en? dalam mase yang same dia kenal juga kawan aku yg sorang ni.. dulu dia suka kat kawan aku yg sorang ni.. tapi tade jodoh laa kate kn... now, dia da bahagia nan S.. hee.. bagus laa... tapi hubungan persahabatan aku makin lama makin laa rapat sampai sekarang...dah 5tahun aku kenal dengan dia... bersyukur aku dapat kawan dengan dia.. sekarang dia belajar kat U.. tapi kan selama aku kenal dia aku tk penah call , bercakap , berjumpa dengan dia.. aku dengan dia semata2 mesej sahaja.. actually, aku terigin juga nak bercakap and jumpa dia..hee.. tapi tah laa bila... hmm.. tapi persahabtan aku nan dia kekal sampai sekarang.. alhmdulillah... dia senior setahun dari aku.. dia ni baik je.. dia ni always support aku, bagi aku nasihat... hee.. susah nak jumpa kawan yang macam ni.. aku hope dia tak pernah lupa aku n jadi kawan forever aku.. doa2kan laa... :D


Hello Everyone !


Hello to you my readers.
Will you comfort yourself in my site?
Please respect mine and I will respect yours.
Happy reading ^^,