Hello To Myself <body><script type="text/javascript"> function setAttributeOnload(object, attribute, val) { if(window.addEventListener) { window.addEventListener('load', function(){ object[attribute] = val; }, false); } else { window.attachEvent('onload', function(){ object[attribute] = val; }); } } </script> <div id="navbar-iframe-container"></div> <script type="text/javascript" src="https://apis.google.com/js/platform.js"></script> <script type="text/javascript"> gapi.load("gapi.iframes:gapi.iframes.style.bubble", function() { if (gapi.iframes && gapi.iframes.getContext) { gapi.iframes.getContext().openChild({ url: 'https://www.blogger.com/navbar.g?targetBlogID\x3d723431457610902406\x26blogName\x3dstories+of+me+:)\x26publishMode\x3dPUBLISH_MODE_BLOGSPOT\x26navbarType\x3dBLUE\x26layoutType\x3dCLASSIC\x26searchRoot\x3dhttps://budaktetchikmerepek.blogspot.com/search\x26blogLocale\x3den_GB\x26v\x3d2\x26homepageUrl\x3dhttp://budaktetchikmerepek.blogspot.com/\x26vt\x3d-2837632734467776368', where: document.getElementById("navbar-iframe-container"), id: "navbar-iframe" }); } }); </script>
Diary

About

Follow
9.september.2011
Saturday 10 September 2011 | 10:41 pm | 0 speak(s)

pada tarikh yg aku bagitau ni adalah besday aku yang ke18... besday aku pada tahun ni paling laa seronok... korang na tau tak kenapa? hee




yang wish besday aku :                

  1. Syed ahmad hasif ( acip )
  2. Hanyy jazlan
  3. Nor syafiqah ( ika )
  4. Norazilah ( zyla )
  5. Mohd zaim
  6. Nur athirah ( tyra )
  7. Firdaus ( aus )
  8. Erma nabilla
  9. Fathien awanis
  10. Noorsyamimi ( mimi )
yang wish at number lame :

  1. Syahfawie ( awie )
  2. Noorhidayatul aini 
  3. Mohd zaid
  4. Siti nur amera 
  5. Muhammad shahrul idham
yang wish at fb :
  1. ta terkire... HAHA


  • pada tarikh tuu juga aku last di SMKDMK... aku sedih sangat cz na tinggalkan budak kelas aku 6R2.. korang memang laa terbaik.. paling aku sedih aku nak tinggal kn kawan baik aku NOR SHUHADA.. budak2 kelas aku ramai cina.. diorang semua baik n sporting.. aku sayang diorang.. pas balik dari sekolah diorang sambut besday aku at KFC silibin.. best cangat.. memang aku rasa terharu gile.. :') macam dihargai plak.. aku mmg laa hargai diorang.. aku memang tak kan lupa kan diorang.. diorang nyanyi lagu besday, 6 bahasa... bahasa korea, bahasa kantenis, bahasa manderin, bahasa tamil, bahasa english, bahasa melayu... hehe.. soooo sweet... <3

<--------    ni laa kek yang budak kelas aku bagi..6R2... sweet kn? comel kan? aku suke cgt... :))



<------ ni adalah pelajar kelas aku.. tp ta semua laa.. cz yang lain ade yang tak nak tangkap pic..






pada petang pulak aku kuar pergi parade dengan ADDA, MIMI, IKA, DIN tengok wayang hantu bonceng... :) seronok juga laa cerita tuu... lepas tengok cerita tuu pergi shopping... teman adda shopping jea.. hee.. pas tuu pergi makan at MARRYBROWN... ps semua abis makan, ika, bagi aku hadiah.. buka2 hadiah pertama yang aku terima dari diorang memang lawak gila laa... ni semua kerja din.. HAHA.. kau siap laa din... :p tapi hadiah tuu sweet.. hehe.. :) then, aku dapat hadiah kedua dari diorang.. diorang cakap hadiah tuu baru betoi2, yang uhh cuma nak kena kan aku jea... haha.. saje jea korang nak kena kan aku.. grr... btw kowg best.. aku sayang kowg... ILOVEYOU!!!!!!!!!!! <3 aku selalu engt kowg.. kowg jgn lpe aku k?


ni laa hadiah yang diorang kena kan aku.. actually mmg sweet benda ni.. aku shuke... hehehe... -------------------------------->








ni laa hadiah kedua yg diorang bagi.. comel kan... like <3 ------------>








  • malam uhh pada pukul 11.30 malam ada orang iaitu H hantar BURGER DAGING kat aku... hehe.. padahal, malam uhh aku ada cadang na beli burger tapi tak jadi.. tengok2, aku dapat burger, ada orang bagi, so memang rezeki aku laa kan? hehehe.. btw, tengs sangat tau,.. burger uhh memang sedap laa.. hehe... terharu aw.. :))

  • malam uhhh juga aku tacink nan F.. aku tak call dia cz aku ingat dia kerja.. aku tak nak ganggu dia.. then, kul 9.45 malam dia hantar mesej at aku.. baru aku tau dia tak kerja.. dia suruh aku call cz aku dapat call free.. aku pun call laa dengan semangat.. hee.. bila aku call dia macam marah2 aku.. sedih aku.. tapelaa... maybe salah aku kan? dalam bape minit kemudian dia cakap na makan, nanti dye mesej aku pas makan.. aku tunggu laa dia.. dalam pukul 11 lbeh, aku call dia cakap baru abeh makan n nak mandi.. aku juz cakap tapelaa.. g laa mandi.. aku tunggu n terus tunggu n call tapi tak angkat but until kul 12, aku ta dapat pun mesej dia.. aku terima.. aku hantar mesj laa at dia (adelah ngee ).. dia cakap dia baru abis mandi.. tapelaa.. tapi sumpah aku tacink nan kau.. aku bukan na hadiah kea ape kea.. dapat sembang nan kau pun jadi laa.. aku na celebrate nan kau pun ta dapat.. na sembang pun ta dapat.. memang aku sedih laa... grrr... tapelaa.. aku redha.. :')

pada hari ini, 10.september.2011 aku dapat hadiah lagi dari membe2 aku AIMAN n MIIMI.. hehehe.. btw hapyy sangat aku... aku tak sangka pun sebenar nye... aiman n mimi tengs a lot.. kau memang mbe terbaik.. aku memang tak pernah lupa korang... sayang sangat2 kat korang.. <3 <3 tengs aiman n mimi bagi aku hadiah aw.. aku shuke ! like ! hee...


--------> ni paper beg yg mimi bg... hadiah nye?????









ni laa hadiah yg mimi bg.. cekak uhh comel + sweettt.. hehe.. ------>







<------- pic at ats uhh hdiah ni ta jelas kan.. ni laa hadiah dye.. comel gyle... hee.. tengs mimi...










ni hadiah aiman bagi.. cntik kn? hee... na tw ta hdiah ape? ---------->









<------ cntek ta? kad uhhh sweett.. hehe... na tw ta aiman tulis ape? :))











ni laa kad yg dia bg... kowg nmpk n boley bce kan? hehe.. sweettt... na tw hdiah kn? hee      ------------------------------------------------>










<------ ni laa hadiah nan aiman bagi at aku... comel laa.. :))











besday aku kali ni sangat laa bermakna.. aku memang hargai sangat2...aku sayang sangat at kowang... korang amat laa bermakne dalam hidup aku.. tnpa korang sedih aku.. aku sayang korang semua.. tengs cz smbut besday aku n bagi aku hadiah... aku memang hargai sangat2... aku tak kan lupe that moment.. aku memang terharu gyle.. :') aku tak akn lupa kan korang... aku harap korang tak pernah lupakan aku tw... IMISSYOU n ILOVEYOU... <3 :)


Hello Everyone !


Hello to you my readers.
Will you comfort yourself in my site?
Please respect mine and I will respect yours.
Happy reading ^^,